معرفت‌افزایی عامل اصلی ولایت‌مداری است
کد خبر: 4195152
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
رئیس دانشگاه ایلام:

معرفت‌افزایی عامل اصلی ولایت‌مداری است

طاهر علی‌محمدی گفت: اطاعت‌پذیری از مقام ولایت امری دیکته شده نیست بلکه اندیشه‌ای است که از طریق معرفت‌افزایی به دست می‌آید.

طاهر علی محمدی، رئیس دانشگاه ابلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام؛ طاهر علی‌محمدی، رئیس دانشگاه ایلام امروز یک‌شنبه اول بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان با بيان اينکه خدمات و فعاليت‌های نهاد بسيج در سطح جامعه چشمگير است، اظهار کرد: ولايت‌مداری، اخلاص و تلاش دائمی و خستگی‌ناپذير، سه ويژگی اصلی بسيجيان است که باعث ماندگاری خدمات اين نهاد در سطح جامعه شده است.

وی معرفت‌افزايی را عامل اصلی ولايت‌مداری دانست و گفت: برای يک مؤمن، دستيابی به کمال در گِرو اطاعت‌‌پذيری از ولايت است که اين اطاعت ديکته شده نيست بلکه به واسطه معرفت‌افزايی حاصل می‌شود.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به اهميت انتخابات پيش رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه سال جاری، خاطر نشان کرد: بايد از تمام ظرفيت موجود برای ترغيب مردم و جوانان جهت شرکت در اين انتخابات استفاده کرد.

وی تأکید کرد: برای افزایش مشارکت در انتخابات روش‌های سنتی دیگر جوابگو نيست، بلکه بايد زبان مفاهمه نسل جديد را شناخت و با گفت‌وگوی چهره به چهره و استفاده از ظرفيت فضای مجازی برای آگاه کردن و ترغيب آنان به شرکت در انتخابات استفاده کرد.

در ادامه این مراسم سردار قدرت‌الله کريميان، جانشين سپاه اميرالمومنين (ع) استان ايلام با اشاره به تغيير ساختار قدرت در سطح جهان، گفت: عمليات طوفان الاقصی هيمنه رژيم اشغالگر قدس را در سطح جهان شکست و قدرت نظامی، رسانه‌ای و امنيتی آن را با چالش روبرو کرد.

وی راهبرد جمهوری اسلامی در تحولات کنونی را مبتنی بر دفاع مشروع دانست و افزود: در امتداد اين راهبرد، عمليات حمله موشکی به ادلب سوريه، اربيل و پاکستان انجام گرفت تا يک قدرت بازدارندگی برای کشور فراهم شود.

انتهای پیام
captcha