جهاد تبیین و امیدآفرینی از برنامه‌های محوری دهه فجر باشد
کد خبر: 4196594
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
فرماندار ابهر:

جهاد تبیین و امیدآفرینی از برنامه‌های محوری دهه فجر باشد

احمد ذوالقدر با بیان اینکه جهاد تبیین و امیدآفرینی باید از برنامه‌های محوری ایام‌الله دهه فجر باشد، گفت: در این ایام همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر برگزاری مراسم‌ و جشن‌های مختلف باید تلاش کنند که عملکردهای خود را با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به مردم ارائه کنند.

جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از زنجان، احمد ذوالقدر، فرماندار ابهر، امروز، ۹ بهمن‌ماه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین و امیدآفرینی باید از برنامه‌های محوری ایام‌الله دهه فجر باشد، گفت: دهه فجر یکی از بزرگ‌ترین مناسبت‌ها در کشور ما به‌شمار می‌رود، لذا در این ایام همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر برگزاری مراسم‌ و جشن‌های مختلف باید تلاش کنند که عملکردهای خود را با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به مردم ارائه کنند.

وی با توضیح اینکه یکی از برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر در ابهر برگزاری جشن انقلاب است، ادامه داد: هر چند مسئولیت اجرای این برنامه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داده می‌شود، اما برای اجرای یک جشن باشکوه و ممتاز باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند و از ظرفیت مردم نیز در این برنامه‌ها استفاده شود.

این مسئول با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در تلاوت قرآن که موجب تشویق چهره‌های جدید برای ورود به عرصه قرآنی می‌شود، متذکر شد: باید از ظرفیت خانواده شهدا و جانبازان در این برنامه‌ها برای تبیین اهداف و آرمان شهدا استفاده شود.

وی با بیان اینکه برخی از موارد اگرچه کم اهمیت جلوه می‌کند، اما برای نسل جدید بسیار مهم است، ادامه داد: برگزاری مراسم‌ دهه فجر باید تا حد امکان با جهاد تبیین همراه باشد.

فرماندار ابهر با یادآوری اینکه همه دستگاه‌ها در دهه فجر باید دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی را برای کارکنان و عموم مردم تبیین کنند که در این مسیر هیچ کم‌کاری قابل قبول نیست، افزود: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی علاوه بر امیدآفرینی، زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

ذوالقدر با بیان اینکه دشمن تلاش گسترده‌ای در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دروغ‌پردازی در حوزه‌های مختلف پیش گرفته است، ادامه داد: دشمنان کشورمان در حال ناامیدی و مأیوس کردن مردم به‌خصوص نسل جدید است که لازمه آن جهاد تبیین و امیدآفرینی از طریق بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه مردم کشور ما مردمی انقلاب و ولایی هستند، بیان کرد: مردم همیشه قدرت خودشان را با حضور در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده‌اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های این دهه به‌ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام
captcha