کارگاه «نقش گزارش در رسانه‌» در قزوین برگزار شد
کد خبر: 4197733
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

کارگاه «نقش گزارش در رسانه‌» در قزوین برگزار شد

کارگاه آموزشی «نقش گزارش در رسانه‌ها از ساختار تا محتوا» با حضور معصومه صبور، سردبیر خبرگزاری ایکنا، روز گذشته، 15 بهمن‌ماه در قزوین برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «نقش گزارش در رسانه‌» با حضور سردبیر ایکنا در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، کارگاه آموزشی با عنوان «نقش گزارش در رسانه‌ها از ساختار تا محتوا» با سرفصل‌های نیاز امروز مخاطب به گزارش، چرا باید گزارش بنویسیم، چگونه یک گزارش خوب بنویسیم و از سوژه خوب تا گزارش خوب با تدریس معصومه صبور، سردبیر خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) یکشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه در قزوین برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که ویژه خبرنگاران و سردبیران رسانه‌های ایسنا، ایکنا، مهر، صبح قزوین و قزوین‌نیوز برگزار شد درخصوص شیوه‌های سوژه‌یابی، پرداخت مطلوب به سوژه‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین نقش و کارکرد فرهنگی گفت‌وگو در رسانه‌ها نکاتی بیان شد.

صبور از سال ۸۲ فعالیت خبری خود را آغاز کرده و در طول سال‌ها برای آموزش و تربیت دو هزار شهروند خبرنگار قرآنی در قالب ۲۵ دوره آموزشی اقدام کرده و همچنین دوره‌های آموزشی متعددی برای طلاب و دانشجویان و مسئولان روابط عمومی‌ ارگان‌های مختلف به‌عنوان مدرس حضور داشته است.

وی از پاییز ۱۳۹۶ تاکنون به‌عنوان سردبیر ایکنا مشغول فعالیت است و در هفته گذشته در اختتامیه جشنواره «کتاب و رسانه» تندیس و جایزه ویژه بخش گفت‌وگو را برای گفت‌وگو با محمدحسن زورق با عنوان «صدای پای ارتجاع یک خطر همیشگی» را از آن خود کرد.

کارگاه «نقش گزارش در رسانه‌ها از ساختار تا محتوا» به همت خبرگزاری ایکنا قزوین و به مناسبت ایام سالگرد تأسیس جهاد‌دانشگاهی استان قزوین ویژه خبرنگاران استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام
captcha