کرسی تلاوت خانگی مؤسسه قرآنی شهید فرمانی بندرانزلی برگزار شد
کد خبر: 4197795
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

کرسی تلاوت خانگی مؤسسه قرآنی شهید فرمانی بندرانزلی برگزار شد

مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فرمانی شهرستان بندرانزلی از برگزاری کرسی تلاوت خانگی به‌مناسبت سی و هشتمین سالگرد شهادت جاوید الأثر ابراهیم فرمانی همزمان باگرامیداشت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

جلسه خانگی قرآن در بندر انزلی

معصومه بیژن، مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فرمانی شهرستان بندرانزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری کرسی تلاوت خانگی قرآن به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: کرسی تلاوت خانگی قرآن کریم با حضور جمشید بذربخش، مدرس و پیشکسوت قرآنی، قاریان و حافظان شهرستان بندرانزلی شامگاه 14 بهمن‌ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کرسی تلاوت به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خانه قرآن حضرت زهرا(س) بندرانزلی و به میزبانی این مؤسسه به مناسبت سی و هشتمین سالگرد شهادت جاوید الأثر ابراهیم فرمانی برگزار شد، افزود: پیش از این هم محفل انس با قرآن کریم در حسینیه شهید فرمانی روستای بالا محله سنگاچین همزمان با ۱۲ بهمن‌ماه، آغاز دهه مبارک فجر برگزار و در حاشیه این محفل قرآنی جوایزی به رسم یادبود به فعالان قرآنی مؤسسه اهدا شد.

بیژن با بیان اینکه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فرمانی شهرستان بندرانزلی در خیابان مطهری، خیابان شهید علیرضا وثوقی، کوچه شهید اجاقی‌زاده واقع شده، گفت: از جمله برنامه‌های این مؤسسه می‌توان‌ به برگزاری دوره‌های حفظ، کلاس‌های روخوانی و روانخوانی اشاره کرد. کلاس‌های این مؤسسه صبح روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و محدودیت سنی برای حضور در این دوره‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha