۲۲ بهمن، روز جشن ملی همراه با مشارکت پرشور برای آینده روشن است
کد خبر: 4198941
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

۲۲ بهمن، روز جشن ملی همراه با مشارکت پرشور برای آینده روشن است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: ۲۲ بهمن سند خودباوری و روز جشن ملی همراه با مشارکت پرشور برای آینده روشن است.

۲۲ بهمن، روز جشن ملی همراه با مشارکت پرشور برای آینده روشن استبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، ۲۱ بهمن ماه در سخنانی ضمن تبریک روز ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: مردمی بودن ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی ایران است که سایر انقلاب‌ها در جهان به دلیل نقص در این مولفه در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و یا منحرف شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیانکه شعار محوری امسال در ۲۲ بهمن «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» است، افزود: مردم ایران با ایمان به خدا، رهبری دینی و همبستگی خود توانستند به همگان ثابت کنند که در هر زمان و مکانی در مقابل استکبار خواهند ایستاد و حتی از مظلومان جهان نیز حمایت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دشمن در این ۴۵ سال به حربه‌های مختلف سعی کرده تا این ملت را از ادامه مسیر مأیوس و ناامید کند، اما آنچه که نور امید را در دل این ملت زنده نگه داشته، بیگانه‌ستیزی و دوری از هرگونه وابستگی به نظام غرب و شرق بوده که امروز زمینه عزت و عظمت ایرانیان را در عرصه داخلی و خارجی فراهم کرده است.

تبیین دستاورد‌های انقلاب ضرورت مهم فرهنگی در جامعه است

وی به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با تکیه بر تربیت‌یافتگان مکتب اسلام در اکثر ابعاد توانسته به توسعه دست یابد و به لحاظ علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی این پیشرفت و توسعه بر همگان ثابت شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه یوم الله ارزشمند ۲۲ بهمن سند افتخار ملت ایران و اوج غیرت‌مندی آن‌ها برای رهایی از استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های بزرگی برای ملت کشور داشت که یکی از این دستاورد‌ها اتحاد و انسجام ملت ایران بوده که هم‌اکنون این اتحاد، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده است.

تقویت باور‌های دینی، فرهنگ عمومی را در جامعه ارتقا می‌بخشد

جعفرزاده بیان کرد: ما باید با انقلابی ماندن و ادامه راه شهیدان والامقام، کشور را بیش از پیش در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم و نیاز است در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را دوچندان کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل توجه به تقویت باور‌های عقیدتی و دینی مردم را ضروری دانست و گفت: انتظار می‌رود فرهیختگان و فعالان فرهنگی جامعه با تقویت باور‌های مردمی در ارتقای فرهنگ عمومی با بهره مندی از تعالیم دینی تلاش کنند.

وی ادامه داد: نظام مقدس و سربلند جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال عمر با برکت خود در رویارویی با انبوه توطئه‌های دشمنان، پوزه استکبار جهانی و سرسپرده‌های منطقه‌ای آن را به خاک مالیده و امروز با به اثبات رساندن حقانیت و حاکمیت دائمی خود، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود را جشن گرفته است.

انتهای پیام
captcha