امروز ملت شریف ایران به درخت تنومندی تبدیل شده است
کد خبر: 4199155
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

امروز ملت شریف ایران به درخت تنومندی تبدیل شده است

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: ۴۵ سال استکبار علیه ما فتنه و شرارت کرد اما امروز به لطف الهی ملت شریف ما به درخت تنومندی تبدیل شده و استکبار رو به افول است.

ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی، امروز ۲۲ بهمن در جمع مردم شهرستان زیرکوه گفت: دهه فجر یادآور دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌ها و رویداد الهی فوق‌العاده‌ای است که در سال ۵۷ به رهبری امام راحل با از خودگذشتگی مردم مومن ایران، این معجزه بزرگ قرن در تاریخ معاصر ثبت شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: ۴۵ سال استکبار علیه ما فتنه و شرارت کرد اما امروز به لطف الهی ملت شریف ما به درخت تنومندی تبدیل و استکبار رو به افول گذاشته است.

ناصری با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری چالش اساسی کشور ما پیشرفت ماست، اظهار کرد: استکبار از پیشرفت ما ناراحت است و به‌خاطر این عصبانیت با تمام توان با هم پیمانانش در مقابل کشور عزیز ما قد علم کرد.

وی گفت: به گفته اندیشمندان آمریکایی مشکل آمریکا با ما ایران هسته‌ای نیست بلکه این است که ایران با عدم ارتباط با آمریکا به یک قدرت بزرگ نظامی در منطقه تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha