تقدیر از حضور باشکوه مردم اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 4199398
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
از سوی نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار اردبیل

تقدیر از حضور باشکوه مردم اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیامی از حضور باشکوه و وحدت‌آفرین مردم استان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

تقدیر نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار اردبیل از حضور مردمبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در پیامی از حضور حماسی، باشکوه و وحدت‌آفرین مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند. در این پیام آمده است:

«حضور حماسی، باشکوه و به یادماندنی مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان اردبیل در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی را به نمایش گذاشت که همواره پشتیبان انقلاب و ولایت، پیرو خط امامین انقلاب بوده‌اند.

به یقین این حضور باشکوه که مظهر تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدا و معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با امام المسلمین مقام معظم رهبری است، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبیده و نقشه‌های شوم آنان علیه وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساخت.

قطعاً این ملت قدرشناس و انقلابی و همیشه در صحنه استان دارالارشاد در گام بعدی با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم می‌افزایند.»

انتهای پیام
captcha