دوره‌های عمومی تدبر در قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4199523
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
در خراسان جنوبی

دوره‌های عمومی تدبر در قرآن برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دوره‌های عمومی تدبر در قرآن اکنون در حال برگزاری است که در این دوره‌ها بیش از ۶۰۰ نفر شرکت کرده‌اند و با همکاری مؤسسه تدبر قرآنی خراسان رضوی انجام می‌شود.

حسن سلمانی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیحسن سلمانی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان جنوبی در خصوص تدبر قرآن گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مباحث خود را بحث تدبر در قرآن گذاشته است که با پیگیری‌‌های لازم دوره‌های تدبر در قرآن در چند سطح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دوره‌های عمومی تدبر در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این دوره‌ها بیش از 600 نفر شرکت کردند که با همکاری موسسه تدبر قرآنی خراسان رضوی انجام ‌می‌شود.

سلمانی با بیان اینکه بحث تدبر در قرآن کریم هنوز به صورت تخصصی وارد مدارس نشده است، گفت: برگزاری کلاس‌ها نیز از طریق فضای مجازی بوده که اساتید مؤسسه تدبر قرآن کریم با این مجموعه همکاری دارند لذا همه اقشار نیز در این کلاس‌ها می‌توانند شرکت کنند.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد موفق به دریافت گواهینامه این دوره شده‌اند، افزود: بعد از پایان یافتن این کلاس‌ها تربیت مربی تدبر در قرآن نیز به صورت حضوری با استفاده از ظرفیت مؤسسه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha