برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی صوت و لحن در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4199526
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی صوت و لحن در خراسان‌جنوبی

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دوره تربیت مربی صوت و لحن که یک دوره تخصصی است برای اولین بار با حضور استاد محسن یاراحمدی که از اساتید تراز اول کشوری در حوزه صوت و لحن برگزار شد.

حسن سلمانی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیحسن سلمانی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دوره تربیت مربی صوت و لحن که یک دوره تخصصی است برای اولین بار با حضور استاد «محسن یاراحمدی» که از اساتید تراز اول کشوری در حوزه صوت و لحن برگزار شد، گفت: کتاب این استاد در برگزاری کلاس‌های تربیت مربی صوت و لحن نیز تدریش شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره مخصوص افرادی است که حداقل سر رشته‌ای از صوت و لحن داشته باشند، اظهار کرد: شیوه‌های درست و اصولی صوت و لحن به  افرادی که می‌خواهند در این حوزه تدریس کنند آموزش داده می‌شود. 

سلمانی با بیان اینکه این دوره در دو بخش برگزار می‌شود، افزود: در این دوره حدود 40 نفر شرکت کردند که بخش اول آن در 19 و 20 بهمن برگزار شد و بخش دوم آن نیز در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بعد از پایان دوره تربیت مربی صوت و لحن آزمونی برگزار خواهد شد که افرادی که با شرکت در این دوره و کسب نمره نهایی در آزمون مدرک تخصصی مربی صوت و لحن را از سازمان دارالقرآن کشور دریافت می‌کنند.

سلمانی بیان کرد: هدف از برگزاری دوره‌های تخصصی فعالیت‌های قرآنی در جهت تربیت کادر تخصصی قرآن کریم بوده که کادر تشکیل  و بتواند فعالیت قرآنی معمولی را در سطح استان آموزش دهد.

انتهای پیام
captcha