نخستین همایش قرآن و امدادهای غیبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4199617
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

نخستین همایش قرآن و امدادهای غیبی برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی پژوهش‌های قرآنی «قرآن و امدادهای غیبی در جنگ و مواجهه با دشمنان» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «معرفت» برگزار می‌شود.

نخستین همایش قرآن و امدادهای غیبی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «معرفت» با انتشار فراخوانی از علاقه‌مندان شرکت در نخستین همایش ملی پژوهش‌های قرآنی «قرآن و امدادهای غیبی در جنگ و مواجهه با دشمنان» دعوت به عمل آورد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همایش می‌توانند از طریق کانال پیام‌رسان داخلی ایتا با آیدی@Marefat_research اقدام کرده و یا با شماره تلفن 02122453755 تماس حاصل کنند.  

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقالات خود دربردارنده موضوع مورد نظر این همایش را حداکثر تا 15 فروردین‌ماه از طریق نشانی https://formafzar.com/form/3kzf6 ارسال کنند.

صاحبان چکیده مقالات برگزیده این همایش نیز تا 15 اردیبهشت سال 1403 فرصت دارند تا از طریق نشانی پست الکترونیک Marefat.Guran401@gmail.com  نسبت به ارسال اصل مقالات خود اقدام کنند.

همچنین، به مقالات منتخب جوایز نقدی اهدا خواهد شد و مقالات برتر نیز در مجله علمی و پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم به چاپ خواهد رسید.

پوستر

 

 

 

انتهای پیام
captcha