راهیان نور قدرت نرم کشورمان را تقویت می‌کند
کد خبر: 4201023
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

راهیان نور قدرت نرم کشورمان را تقویت می‌کند

امام جمعه چالدران گفت: اردوهای معرفتی راهیان نور قدرت نرم کشورمان را بیش از پیش تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه چالدرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه چالدران، امروز اول اسفند در آیین بدرقه کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی، گفت: این اردوهای زیارتی و معرفتی به معنای واقعی کلمه و در عمل قدرت نرم کشورمان را تقویت می‌کند.

وی فرهنگ هر کشور را از جمله منابع اصلی قدرت نرم در آن سرزمین دانست و ادامه داد: تحلیل‌گران سیاسی نیز به مطالعات فرهنگی قدرت نرم و چگونگی ارتقا قدرت به واسطه فعالیت‌های فرهنگی روی آورده‌اند و دقت و تأمل و تحقیق در این زمینه را جزو اولویت‌ها قرار داده‌اند.

امام جمعه چالدران برپایی اردوهای زیارتی، شناختی و معرفتی راهیان نور را از جمله تجارب ارزنده در کشورمان برشمرد و اضافه کرد: بدون‌شک می‌توان از آن به عنوان یک راهبرد فرهنگی مؤثر برای افزایش قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برد.

حجت‌الاسلام محمدزاده اردوهای‌ راهیان نور را حرکت فرهنگی نوین و تأثیرگذار در جهت حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دانست و ادامه داد: این حرکت تربیتی و عقیدتی یکی از ابتکارات بی‌بدیلی است که توسط رهبر معظم انقلاب بنیانگذاری شد.

وی خاطرنشان کرد: این اردوها به معنای واقعی کلمه منشأ آثار و برکات ارزشمندی تا به امروز بوده و آحاد مردم به ویژه نسل جوان را با اوج ایثار، رشادت و فداکاری رزمندگان اسلام آشنا کرده است.

حجت‌الاسلام محمدزاده ضمن ابراز خشنودی از اینکه حضور کاروان‌ها و گروه‌های خانوادگی در مناطق عملیاتی سال به سال پررنگ‌ترمی‌شود، گفت: این موضوع نشان می‌دهد ارزش‌های دفاع مقدس همچنین فرهنگ ایثار، شهادت‌طلبی و فداکاری همچنان در جامعه زنده است.

انتهای پیام
captcha