دست کمیته امداد امام(ره) برای یاری خانواده ایلامی
کد خبر: 4201410
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

دست کمیته امداد امام(ره) برای یاری خانواده ایلامی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: مجموعه لوازم خانگی به یک خانواده نیازمند که دارای دو فرزند معلول بود و فاقد هرگونه لوازم اولیه زندگی بودند اهدا شد.

زارع، ستاد اجرایی فرمان حضرت امامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، محمد زارع، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) استان، به همراه مدیرکل بهزیستی استان، در حین اهدا لوازم کامل خانگی به یک خانواده نیازمند، اظهار کرد: یک خانواده نیازمند که دارای دو معلول بود و فاقد هرگونه درآمد و لوازم اولیه زندگی بودند با شناسایی از سوی مددکاران بهزیستی استان و اطلاع ستاد اجرایی فرمان امام استان از این موضوع؛ بلافاصله با مرکز مکاتباتی انجام شد و در کمترین زمان ممکن تمام لوازم خانگی یک زندگی تهیه و به این خانواده عزیز هدیه شد.

وی با بیان اینکه لوازم خانگی اهدا شده شامل یخچال، گاز، فرش، بخاری، کولر، ماشین لبا‌س‌شویی، پتو، بسته معیشتی و هدیه نقدی است، افزود: تا جایی که در توان داشته باشیم به این خانواده عزیز ارائه خدمت خواهیم کرد.

زارع با تاکید بر اینکه این خانواده چهار نفره در وضعیت نامطلوبی زندگی می‌کردند و سرپرست خانوار بیمار است، تصریح کرد: این خانواده در یک زیرزمین مستاجر هستند. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام، با اشاره به اینکه هر کجا نیازمند واقعی شناسایی شود پابه رکاب به سوی آن خواهیم رفت و نوکری مردم خواهیم کرد، گفت: عیدی نقدی این خانواده عزیز نزد ستاد اجرایی محفوظ و طی چند روز آینده به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha