ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات نمایندگانی اصلح را روانه مجلس می‌کنند
کد خبر: 4201515
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات نمایندگانی اصلح را روانه مجلس می‌کنند

امام جمعه موقت سنندج بر لزوم انتخاب نمایندگانی توانمند، اصلح، دست پاک، معتقد به ارزش‌های دینی و خدمتگزاری به مردم تأکید کرد و گفت: ملت ایران در انتخابات با حضور پرشور خود نمایندگانی اصلح را روانه مجلس می‌کنند.

ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج امروز، چهارم اسفند در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج به برکات ماه شعبان اشاره کرد و گفت: اهل ایمان با عبادت و روزه در این ماه، از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.

وی به بخشش و رحمت پروردگار در برابر گناهان بندگان اشاره کرد و افزود: انسان گناهکار نباید از بخشش خداوند ناامید شود، چراکه با ابراز توبه و پشیمانی واقعی، مورد رحمت پروردگار قرار می‌گیرد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه توبه از گناه و استغفرالله فراوان از تأکیدات دین اسلام است، بیان کرد: کسی که توبه و استغفار را پیشه کند، هر گفتاری و مشکلی داشته باشد به امر خدا براساس آنچه در قرآن آمده از گرفتاری نجات پیدا می‌کند.

وی افزود: ما امت رسول اکرم هستیم امت برتری که قبل از ما هیچ امتی وارد بهشت برین نمی‌شود باید قدر چنین جایگاهی را بدانیم و از آلوده شدن به گناه خودداری کنیم.

ماموستا خالدی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: ملت ایران همیشه در صحنه بوده و به طور قطع در انتخابات هفته آینده نیز مشارکت حداکثری و پرشوری خواهند داشت.

وی بر لزوم انتخاب نمایندگانی توانمند، اصلح، دست پاک، معتقد به ارزش‌های دینی و خدمتگزاری به مردم تأکید کرد و افزود: مسئله مهم برای مردم، اشتغال، اقتصاد و بیکاری جوانان است، بنابراین هر کسی که رای آورد، باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مذکور بکار گیرد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه نماینده منتخب باید خود را در برابر خداوند پاسخگو بداند اضافه کرد: مجلس جای سواستفاده و وقت گذرانی نیست بلکه جایگاه خدمت‌گزاری به مردم است.

انتهای پیام
captcha