برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان‌ غربی
کد خبر: 4201763
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی خبر داد:

برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان‌ غربی

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت گفت: به مناسبت نیمه شعبان، در ارومیه، موکب قرار دوازدهم در مقابل آرامگاه عربباغی، جشن بزرگ با حضور دانش‌آموزان ناحیه یک و دو در محل امامزاده غریب حسن(ع)، خیمه‌های معرفت و ایستگاه‌های صلواتی و پخش نذر مهدوی در آرامگاه غریب حسن برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت با اشاره به مراسم نیمه شعبان در بقاع متبرکه شهرستان‌های مختلف استان اظهار کرد: در ارومیه، موکب قرار دوازدهم در مقابل آرامگاه عربباغی، جشن بزرگ با حضور دانش‌آموزان ناحیه یک و دو در محل امامزاده غریب حسن(ع)، برگزاری خیمه‌های معرفت و ایستگاه‌های صلواتی و پخش نذر مهدوی در آرامگاه غریب حسن برپا خواهد شد.

وی افزود: برپایی موکب قرار دوازدهم در جوار آستان مقدس امامزاده سید بهلول(ع) و آقا میرهادی(ع) از ۱۴۰۲/۱۲/۳ تا ۱۴۰۲/۱۲/۷ برپایی غرفه‌‌های پذیرایی، سلامت و مشاوره و خیمه کودک در جوار آستان مقدس امامزاده سید بهلول و آقا میرهادی(ع)، برپایی موکب قرار دوازدهم در جوار بقعه شیخ نوائی از برنامه‌های خوی است.

حجت‌الاسلام جوانبخت بیان کرد: برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در جوار آستان مقدس سید بهلول(ع) و آقا میرهادی(ع)، اجرای نماهنگ سلام فرمانده توسط مرکز افق آستان مقدس سید بهلول(ع)، تجمع دختران مهدوی در جوار بقعه شیخ نوائی(ع) از برنامه‌های این شهرستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشن نیمه شعبان در تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، ویژه برنامه جشن نیمه شعبان، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و پذیرائی از زائران تکیه حضرت ابوالفضل (ع) و ویژه برنامه بصیرتی در چایپاره برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: جشن بزرگ نیمه شعبان، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی چای و شیرینی در آستان مقدس امامزاده سید محمد(ع) نیز از برنامه‌های سلماس محسوب می‌شود.

وی گفت: در میاندوآب، جشن بزرگ نیمه شعبان، نذرگاه حضرت عباس(ع) و طبخ و پخش آش نذری به تعداد ۳٠٠ نفر صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام جوانبخت عنوان کرد: پیاده‌روی و جشن بزرگ نیمه شعبان با همکاری اوقاف، سپاه و تبلیغات اسلامی در نقده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha