نهادهای نظام اسلامی بدون نگاه مردم شکل نمی‌گیرد
کد خبر: 4201836
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
رئیسی:

نهادهای نظام اسلامی بدون نگاه مردم شکل نمی‌گیرد

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: در دنیا از مردم استفاده ابزار می‌کنند اما در نظام اسلامی بدون نگاه مردم نهادها شکل نمی‌گیرد و این نظام بر عرصه مردم‌سالاری دینی بنا شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم رییسی، نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری  امروز یکشنبه ۶ اسفند در مسجد امام حسین بیرجند اظهار کرد: زمینه رشد و تعالی انسان در حکومت مهدوی فراهم می‌شود و ما معتقدیم سرنوشت همه عالم و مقدرات و پرونده ما تقدیم محضر امام زمان(عج) می‌شود.

وی بیان کرد: امروز هرچه با ظلم مبارزه و در جهت عدالت‌محوری حرکت شود امام زمان(عج) را خوشحال می‌کند و ظلم و ستم‌هایی که امروز در عالم و غزه صورت می‌گیرد قلب امام زمان(عج) را ناراحت می‌کند.

 حجت‌الاسلام رئیسی افزود: امروز روز میثاق با حضرت صاحب الزمان(عج) است و حضرت آنچه خیر، عدل و رعایت حقوق دیگران باشد، می‌پسندند و ظلم به خدا، عالم هستی و انسان‌ها را نمی‌پسندد.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در عصر کنونی پرچم اسلام و اهل بیت(ع) و عمل به باید و نبایدهای الهی را بلند کرد، گفت: امام راحل مردم را باور داشت و امروز هم رهبر معظم انقلاب و هر پیشرفت و گامی به اراده و خواست مردم است.

وی اظهار کرد: در دنیا از مردم استفاده ابزار می‌کنند اما در نظام اسلامی بدون نگاه مردم نهادها شکل نمی‌گیرد و این نظام بر عرصه مردم‌سالاری دینی بنا شده است.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌خواهد نظام مردم سالار در دنیا وجود داشته باشد، افزود: نظام سلطه مانع است که رأی مردم به کرسی بنشیند اما نظام اسلامی این امر را نفی کرده و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران استقلال دارد و به شرق و غرب وابسته نیست و از هیچ کسی دستور نمی‌گیرد، افزود: ایران اسلامی امروز مورد اتکای کشورهای دیگر است.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف و پشتیبانی از نظام اسلامی، گفت: آنچه امروز در پیش داریم و بسیار اهمیت دارد انتخابات مجلس شورای و مجلس خبرگان رهبری است.

حجت‌الاسلام رئیسی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است، تصریح کرد: تکلیف‌مداری تفاوت انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های دنیا است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از همه کسانی که برای پیشرفت، امنیت و سلامت کشور تلاش و ایثار می‌کنند، افزود: شأن ما خدمتگزاری به مردم است و شرط این وظیفه رأی به ما نیست بلکه این تکلیف را همواره انجام خواهم داد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور، گفت: من معتقدم مشکلات در عرصه‌های مختلف با خدمتگزاری دولت  و حمایت مردمی حل خواهد شد و ما مصمم هستیم دشمن را مأیوس کنیم. امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان مردم و کمک کار دولت در انجام وظایف باشد.

انتهای پیام
captcha