اعزام ۱۳ هزار نفر از علاقه‌مندان به مناطق جنگی جنوب
کد خبر: 4203857
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

اعزام ۱۳ هزار نفر از علاقه‌مندان به مناطق جنگی جنوب

فرمانده سپاه کربلای مازندران از اعزام علاقه‌مندان به مناطق جنوب کشور خبر داد و گفت: امروز حدود ۱۳ هزار نفر به این مناطق اعزام شدند و تا پایان سال حدود ۱۷ هزار نفر نیز عازم این سفر معنوی خواهند شد.

حضور سردار مسلمی در میان علاقه‌مندان به مناطق جنگی جنوببه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: خداوند متعال را شاکریم که توفیق پیدا کردیم در سرزمین‌های نور، در قدمگاه شهدای عزیز، در منطقه فتح‌المبین حضور پیدا کنیم.
 
وی با اشاره به حال و هوای معنوی وصف ناشدنی در این منطقه، افزود: شاهد هستیم که جوانان آینده‌ساز کشور در این مناطق با شور و نشاط حضور پیدا کردند تا از این فضای روحانی بهره‌مند شوند.
 
مسلمی اظهار کرد: از همه دست‌اندرکاران برگزارکننده راهیان نور از جمله استاندار، فرمانداران، شهرداران، دهیاران، بخشداران، فرمانده‌هان نواحی، حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های مقاومت، رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران کل آموزش و پرورش و همه عزیزانی که دست به دست هم دادند که یک کار بسیار خوب و ارزشمندی امسال اتفاق بیفتد، تشکر می‌کنم.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندارن، درباره آمار افراد اعزامی به مناطق جنوب کشور، گفت: در سال گذشته حدود 11هزار نفر اعزام به اردوی راهیان نور در مناطق جنگی جنوب داشتیم و امروز حدود ۱۳ هزار نفر به این مناطق اعزام شدند و تا پایان سال ۱۶ تا ۱۷ هزار نفر اعزام خواهند شد.
انتهای پیام
captcha