مشارکت مردم در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به دشمنان بود
کد خبر: 4204189
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
امام جمعه ایلام:

مشارکت مردم در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به دشمنان بود

حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در آزمون مشارکت در انتخابات سربلند بیرون آمدند، گفت: این مشارکت و حضور، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویانی بود که مدت‌ها تبلیغ کردند که مردم در پای صندوق آرا حضور پیدا نکنند.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، 18 اسفندماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با اشاره به اینکه مردم خوب و ولایت‌مدار ایلام حماسه مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آفریدند، اظهار کرد: منتخبان مردم هم باید قدردان این نعمت باشند و تمام توان خود را برای خدمت به این مردم به‌کار بگیرند.
 
وی افزود: مشکلات معیشتی مردم از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته‌اند و راه‌حل این مشکلات را منوط بر انتخابات و مشارکت حداکثری دانستند که الحمدلله این اتفاق افتاد و الان هم مهم‌ترین دغدغه مردم ما مشکل معیشت است، انتظار مردم از دولت خدمتگزار سیزدهم و مجلس شورای اسلامی این است که تمام توان و توجه خود را برای حل مشکل معیشت مردم به‌کار گیرند.
 
امام جمعه ایلام تصریح کرد: برخی‌ها هم ممکن است در خصوص مشارکت این دوره از انتخابات انتظار بیشتری داشته باشند، اما واقعیتی که ما با آن مواجه بودیم این است که ما با یک هجمه گسترده‌ای از آغاز سال جاری برای مأیوس کردن مردم در پای صندوق‌های رأی مواجه بودیم.
 
کریمی‌تبار گفت: فضاسازی دروغین رسانه‌های دشمن، تهمت و افترا، سیاه‌نمایی و القای ناامیدی و تبلیغات گسترده اگر برای براندازی هر نظامی انجام می‌شد، به‌طور قطع، آن نظام ساقط می‌شد و ما نمونه‌های آن را در تاریخ زیاد داریم، اما مردم ما در روز آزمون سربلند بیرون آمدند و مشارکت قابل‌ توجهی داشتند که در مقایسه با مشارکت‌های جهانی، حضور قابل‌قبولی بود و مردم فهیم ما به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
 
وی با بیان اینکه حضور مردم نمایشی اصل تولی و تبری و دوستی با دوستان و دشمنی با دشمنان بود، افزود: این مشارکت و حضور، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویانی بود که مدت‌ها تبلیغ کردند که مردم در پای صندوق آرا حضور پیدا نکنند، این مشارکت در جبهه مقاومت، روحیه رزمندگان یمنی، لبنانی و فلسطینی تأثیرگذار خواهد بود.
 
کریمی‌تبار یادآور شد: دشمنان ما بدانند اگر چنانچه تنها ۱۰ درصد نیروهای ولایت‌مدار ما پای صندوق آرا می‌آمدند و رأی به منتخبان خود می‌دادند، تعداد آنها نسبت‌ به جمعیت ما حدود ۹ میلیون نفر می‌شد، نه‌ تنها این ‌۹ میلیون نفر، بلکه یک میلیون از نیروهای شهادت‌طلب، مجاهد، ولایت‌مدار و رزمنده برای دفاع از نظام و اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبر کافی است که قوی‌ترین ارتش دنیا را زمین‌گیر کند و آنها را به درک واصل کند.
 
وی افزود: دشمنان تصور نکنند که مشارکت ۶۰ درصد، ۷۰ درصد و ۸۰ درصدی سابق مردم ما در انتخابات کاهش پیدا کرده و طمع کنند که می‌توانند در برابر مجاهدین ما بایستند، یمن و مجاهدین انصارالله نشان دادند مجاهد فی‌سبیل‌الله یعنی چی.
 
امام جمعه ایلام با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه شعبان مقدمه‌ آماده شدن برای ضیافت الله در ماه مبارک است، قلب‌ها را باید از آلودگی‌ها، کدورت‌ها، دشمنی‌ها حسدها پاک کرد و باید به فکر قیامت خود باشیم، ماه مبارک رمضان ماهی است که به تعبیر امام رضا(ع)، کارهای خوب و مورد قبول پروردگار قرار می‌گیرد و لغزش‌های انسان‌ها در آن آمرزیده می‌شود.
 
کریمی‌تبار با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه برکت، رحمت، مغفرت، توبه و انابه است، اظهار کرد: خود را آماده کنیم که از این برکات ماه ارزشمند بهره ببریم، مملکت ما مملکت امام زمان(عج) است، تظاهر به گناه نباید در مملکت امام زمان(عج) انجام شود، ماه رمضان همه باید روزه بگیریم، کسانی هم که معذور هستند نباید بگیرند، اما حق تظاهر به روزه‌خواری ندارند.
انتهای پیام
captcha