راه‌اندازی «نهضت غدیر» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4204384
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

راه‌اندازی «نهضت غدیر» در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس ستاد دیه کهگیلویه‌وبویراحمد از راه‌اندازی نهضت غدیر خبر داد و گفت: در این طرح افراد هر میزان که بتوانند برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک خواهند کرد.

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی عباس فلاحتی‌مطلق، رئیس ستاد دیه کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 19 اسفندماه در جمع خبرنگاران، از آزادی ۱۶۳ نفر طی سال‌جاری خبر داد و گفت: این افراد شامل جرائم مالی غیرکلاهبرداری شامل بدهکاران بانکی، تصادفات و مهریه است.

وی افزود: میزان بدهی این افراد ۱۴۰ میلیارد تومان بود که شکات از ۶۷ درصد این مبلغ معادل ۱۰۰ میلیارد تومان گذشت کردند.

مدیر عامل ستاد دیه کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه آورده زندانیان ۸ میلیارد تومان بود، اضافه کرد: ۷ میلیارد اعصار توسط قضات پذیرفته شد، ضمن اینکه وجوه گرفته شده این افراد ۶ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه میزان تسهیلاتی که از چهار بانک طرف قرار داد جذب شد، ۱۳ میلیارد تومان است، در صورت همکاری بانک‌ها ۲۷ نفر زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به کانون خانواده باز می‌گردند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: در هفته گذشته ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض به این افراد کمک شد که افرادی که مستحق کمک هستند از زندان آزاد شوند.

وی از برگزاری جشن گلریزان در ۱۸ فروردین‌ماه سال آینده خبر داد و بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

مدیر عامل ستاد دیه کهگیلویه‌وبویراحمد در پایان از راه‌اندازی نهضت غدیر خبر داد و گفت: در این طرح افراد هر میزان که بتوانند برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha