لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حوزه‌های مختلف
کد خبر: 4204430
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
منتخب مردم اراک در مجلس دوازدهم بیان کرد:

لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حوزه‌های مختلف

سیدمحمد جمالیان گفت: باید بیش از پیش از ظرفیت جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف استان استفاده شود.

دیدار نماینده مجلس اراک با رئیس جهاد دانشگاه مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، سیدمحمدجمالیان، منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دوازدهم، در دیدار با محسن مرادی، رئیس و مجید جمالو، معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی افزود: شناخت خوبی از فعالیت‌های این نهاد انقلابی در بین مردم و مسئولان وجود دارد و امیدوارم با حمایت بیشتر، شاهد تأثیرگذاری بیشتر این نهاد باشیم.

جمالیان ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی، درمانی و رسانه‌ای، اقدامات متنوعی در سطح استان انجام داده و در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار بوده است. باید بیش از پیش از ظرفیت جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف استان استفاده شود.

محسن مرادی، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی هم در این دیدار اظهار کرد: با شناختی که از دکتر جمالیان داریم، قطعاً ظرفیت‌های اجرایی و علمی ایشان در بخش‌های مختلف مؤثر خواهد بود.

مرادی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: این نهاد پس از ۴ دهه فعالیت، به مجموعه کاملی در استان تبدیل شده و تمامی خدمات درمانی ناباروری از آزمایش تا معاینه، مشاوره و درمان را به مردم ارائه می‌دهد. در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اقدامات خوبی در استان انجام شده است که انتظار داریم با حمایت بیشتر مسئولان، این اقدامات گسترش یابد.

مجید جمالو، معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری نمایندگان منتخب مردم استان در مجلس دوازدهم از ظرفیت‌های این نهاد، شاهد توسعه بیشتر استان و تاثیرگذاری بیشتر جهاد دانشگاهی در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی است که می‌تواند در توسعه کشور با مدیریت جهادی که مدنظر مقام معظم رهبری است، نقش مهمی داشته باشد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برخاسته از انقلاب بر پایه‌ ارزش‌های اسلامی بنا شده و توانست یک روش جدید از کار دانشگاهی با روحیه جهادی ارائه کند که نتیجه‌ آن ارتقا و تکامل فعالیت‌های علمی و فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها و متعاقب آن تولید علم و ثروت در راستای قطع وابستگی‌های علمی و اقتصادی بوده است.

انتهای پیام
captcha