عرضه ۵ هزار محصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌شمالی
کد خبر: 4204571
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

عرضه ۵ هزار محصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌شمالی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از عرضه پنج هزار محصولات فرهنگی و ۲۰ هزار نسخه کتاب در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم استان خبر داد.

عرضه 5 هزار محصولات فرهنگی در نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت‌الاسلام عباس سرشته، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی امروز، 20 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم شامل 32 غرفه در قالب محصولات فرهنگی و  مکتوب و البسه محلی است و علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت 17 ناشر و  کتاب‌فروش استانی، هفت ناشر غیربومی و مطرح نیز در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

وی به اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حضور ناشران غیربومی، گفت: بوستان کتاب، بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی، انتشارات فانوس، به نشر، انتشارات سنگرکتاب، مرکز تحقیقات کامپیوتر نور و مؤسسه امام خمینی(ره) قم را در زمره ناشران حاضر در این نمایشگاه مطرح کرد.
 
سرشته افزود: یک هزار و 420 عنوان با 9 هزار و 500 جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود که در مجموع محصولات ارائه شده شامل پنج هزار محصولات فرهنگی و 20 هزار نسخه کتاب است.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: این نمایشگاه فردا دوشنبه،21 اسفندماه ساعت 19:30 در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد آغاز به‌کار می‌کند و تا ۲۷ همین ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 تا 13 و 19 تا 23 در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد دایر است.
انتهای پیام
captcha