تضعیف آرمان‌های انقلابی توسط دشمن
کد خبر: 4205566
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

تضعیف آرمان‌های انقلابی توسط دشمن

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمن هدفش تضعیف آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و هیچگاه در این مسیر بیکار نمی‌نشینند.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز جمعه ۲۵ اسفند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) اظهار کرد: رزمایش مشترک دریایی ایران، چین و روسیه را نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در صحنه‌های مختلف مقتدرانه حضور پیدا می‌کند و بدخواهان این آب و خاک را انگشت به دهان می‌گذارد، بیان کرد: ایرانی که در هشت سال دفاع مقدس سیم خاردار نداشت امروز به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است و این مسیر باید با قدرت ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: دشمنان انقلاب از مدت‌ها قبل با تمام توان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و کمرنگ کردن حضور آن‌ها در انتخابات بودند، اما با حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم این نقشه آن‌ها نقش بر آب شد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن هدفش تضعیف آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و هیچگاه در این مسیر بیکار نمی‌نشینند گفت: یکی دیگر از نقشه‌های دشمنان ترویج بی‌حیایی و بی‌حجابی بوده که باید مسئولان فرهنگی تلاش بیشتری کنند و مردم نیز امر به معروف و نهی از منکر را مدنظر قرار دهند.

وی به عظمت ماه رمضان در نزد خدا اشاره کرد و گفت: رمضان برترین ماه‌ است که باید همه قدر لحظاتش را بدانیم و از فیوضاتش همچون شب‌های قدر بهره ببریم.

انتهای پیام
captcha