مشارکت مردم در حوزه اقتصاد زمینه‌ساز ساختن ایرانی قوی است
کد خبر: 4206512
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مشارکت مردم در حوزه اقتصاد زمینه‌ساز ساختن ایرانی قوی است

حجت‌الاسلام دیلمی تقویت اراده تمدنی برای ساختن ایرانی قوی با تعاون و حضور حداکثری مردم را مهمترین عامل برای شکستن ستون فقرات دشمن در حوزه‌های مختلف مهم اقتصادی دانست و گفت: دولتمردان باید بستر حضور مردم در عرصه مباحث اقتصادی را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، ضمن تبریک سال جدید و تقارن آن با فصل بندگی و بهار دل‌ها گفت: رستاخیز طبیعت در فصل بهار بوده و رستاخیز معنوی و اخلاقی دل‌ها در ماه مبارک رمضان ایجاد می‌شود، بنابراین باید با بهره‌مندی از این تقارن مبارک در جهت رسیدن به قله گام‌های مؤثرتری برداریم.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره شعار سال «جهش تولید و مشارکت مردم» اظهار کرد: دشمن و نظام استکباری با حربه اقتصاد و مکانیزم تحریم به دنبال درهم شکستن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از رشد آن است.

دیلمی با بیان اینکه امروز ایران با وجود مباحث فرهنگی در یک جنگ اقتصادی بزرگ قرار گرفته است، ادامه داد: به‌رغم همه پیشرفت‌ها و تلاش‌های حیرت‌انگیز محقق شده بازهم با وجود مشکلات خام‌فروشی در حوزه نفت و عدم تنوع در تولید، اقتصاد ایران تحریم است.

وی گسترش فناوری و تنوع در تولید را امری مهم و مفید برای حل مشکلات و آسیب‌ها برشمرد و افزود: اشتغال پایدار یکی دیگر از دلایل مهم برای وجود آسیب‌های اجتماعی در کنار مباحث فرهنگی است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان جهش تولید را عاملی درمانگر برای کاهش ارزی پول و اختلال در بازار ارز دانست و گفت: جهش تولید مشکلات سرمایه‌گذاری پایدار را مرتفع کرده و رغبت سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری بیشتر می‌کند و از طرفی وابستگی صنعتی کشور در حوزه‌های مختلف را مرتفع کرده و درآمدهای مالیاتی را افزایش می‌دهد.

دیلمی با بیان اینکه در منظومه فکری امامین انقلاب، مشارکت مردم مهمترین مؤلفه قدرت در تمامی زمینه‌هاست، تصریح کرد: در حکمرانی توحیدی نقش مردم در پیوندهای اجتماعی حول محور امام و صیانت از ارزش‌ها و ساختارها بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

وی تقویت اراده تمدنی برای ساختن ایرانی قوی با تعاون و حضور حداکثری مردم را مهمترین عامل برای شکستن ستون دشمن در حوزه‌های مختلف مهم اقتصادی دانست و افزود: هر کجا مردمی حرکت کردیم و مردم در صحنه بودند، یأس جبهه باطل و پیروزی جبهه حق به ارمغان آمده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب را فراهم کردن بستر مناسب برای مردمی‌سازی اقتصاد برشمرد و گفت: در میدان عمل همه مکلف هستند تا برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردم» گام عملی بردارند، زیرا که مردمی‌سازی عملی اقتصاد راهکار شکستن جریان جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی و علیه جبهه مقاومت است.

دیلمی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین در تقویت اراده مردم بسیار مهم است، بیان کرد: مردم نیز با مشارکت خود باید برای تحقق این امر تلاش کرده و دولتمردان نیز بستر حضور مردم در عرصه مباحث اقتصادی فراهم کنند تا به فضل الهی در عرصه اقتصادی نیز ملت تمدن‌ساز ایران، پیروز میدان شود.

انتهای پیام
captcha