۹۰۰ ویژه‌برنامه شب قدر در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 4207902
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

۹۰۰ ویژه‌برنامه شب قدر در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام رحمان خضرلو گفت: ۹۰۰ برنامه مختلف در شهرستان‌های استان برای لیالی قدر امسال تمهید شده است.

شب قدربه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حجت‌الاسلام رحمان خضرلو، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: ۹۰۰ برنامه مختلف در شهرستان‌های استان برای شب‌های قدر امسال تمهید شده است.

وی افزود: شب‌های قدر با حضور ۲ هزار مبلّغ بومی در تمامی مصلاها، تکایا، مساجد، صحن امامزادگان و بقاع متبرکه، برخی محلات و فضاهای باز درحال برگزاری است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: جزءخوانی، جمع‌خوانی قرآن کریم، کرسی‌های تفسیر و تدبری، افطاری ساده، محافل ویژه دانش‌آموزی و اعتکاف رمضانیه را از جمله آیین‌های محوری و شاخص شب‌های قدر در سطح استان برشمرد و ادامه داد: استقبال مردم از برنامه‌ها و مراسم ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته مطلوب بوده است.

وی اظهار کرد: مصلای امام خمینی(ره)، حسینیه ثارالله و بقیه‌الله از شاخص ترین مکان‌های برگزاری شب‌های قدر در ارومیه است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: امسال با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، تمرکز بیشتر برنامه‌های رمضان، فعالیت‌های قرآنی است که در این راستا طرح ملی مسطورا (زندگی با آیه ها) درحال برگزاری است.

حجت‌الاسلام خضرلو گفت: دراین طرح سعی شده که فضای استان قرآنی شده و ۳۰ آیه و فراز قرآن کریم را با هم خوانده، فهمیده،حفظ کرده و با آنها زندگی کنیم.

وی افزود: ۳۰۰۰۱۱۳۹ سرشماره آذربایجان غربی در طرح «مسطورا» بوده و افراد علاقه‌مند ضمن شرکت در مسابقه پویش می‌توانند عدد پنج را به این سامانه پیامکی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha