حاصل شدن بیداری عمومی در سطح جهان
کد خبر: 4210941
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

حاصل شدن بیداری عمومی در سطح جهان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدای متعال برای حفظ بندگان خود و برای حفظ دین «روح الله» را فرستاد و امروز روشنگری در سطح جهان بگونه‌ای است که حتی خود ملت‌ها و کشورهای غربی هم بیدار شده‌اند و در حال حاضر بیداری عمومی حاصل شده است.

آیت الله علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی آیت الله علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی، اظهار کرد: تاریخ نشان می‌دهد به صورت منطقه‌ای در هر کشوری دزد، ظالم و ستمگر بوده است و هر جامعه‌ای متناسب با آن اقداماتی داشته، اما در قرن ۱۹ و ۲۰ اتفاق نامیمونی افتاد و دزدان و گرگان بین المللی یکدیگر را شناسایی کردند و در عالم بی خبری جامعه و ملت‌ها این بار یک جامعه جهانی برای سلطه بر جهان درآوردند.

وی گفت: خدای متعال برای حفظ بندگان خود و برای حفظ دین «روح الله» را فرستاد و امروز روشنگری در سطح جهان بگونه‌ای است که حتی خود ملت‌ها و کشورهای غربی هم بیدار شده‌اند و در حال حاضر بیداری عمومی حاصل شده و لذا این مقدمه‌ایست که به افسانه فریب غرب پایان داده است.

آیت الله عبادی بیان کرد: در روایتی از امام علی(ع) نقل شده «آینده ای خواهد آمد که یهود در فلسطین تشکیل حکومت دهد و برخی سوال کردند که مگر عرب‌ها کجا هستند که اجازه دهند یهود در فلسطین تشکیل حکومت دهد؟ فرمودند: زمام امور عرب در دست خودشان نیست و ارباب و کدخدا دارد». و حالا می‌بینیم که غرب بر عرب مسلط و به آن دیکته می‌گوید و آن‌ها نه تنها نوکر مآبانه هستند و حتی خود ترامپ، آنها را گاو شیرده، سگ گزنده و بارکش نامیده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در روایت آمده است که عرب و اسلام با هم هماهنگ خواهند شد و خارج از جامعه عرب، تشکیلات اصیل اسلامی حاصل می شود و این را الان می‌بینیم.

وی گفت: چنان بر دشمن سیلی زده‌ایم که چند روز است رسانه‌های جهان بر این محور عمل می‌کنند و عرب‌ها باید از ایران یاد بگیرند که با دشمن چطور برخورد کنند.

آیت الله عبادی گفت: امام علی (ع) می فرمایند: تا اتحاد بین عرب و اسلام حاصل شود، جنگی رخ خواهد داد که در آن جنگ، یهود صهیونیست و اشتغالگران با این همه جنایتی که کردن به گونه‌ای عمل شود که فلسطین آزاد شود و در برخی روایات هست که فلسطین موقعیتی پیدا کند که مردم جهان آرزو کنند که جزو سکان و جزو فلسطین نشینان باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: غزه مظلوم است و لذا درسی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه مسلمانان و از جمله عرب‌های بی‌مسئولیت داد، که بتواند به این امر تحقق ببخشد که البته این چند کشوری که پایگاه‌های مقاومت هستند از فلسطین مظلوم، یمن، عراق، ایران، افغانستان و سوریه مظلوم، دشمن را به رسوایی کشانده‌اند و ما منتظر هستیم به  این اشتغالگری صهیونیست پایان بدهیم.

وی وجود نیروهای مسلح را به گونه‌ای دانست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتش برای مردم ومردم فدای ارتش هستند، و ادامه داد: مردم قدر دان نیروهای نظامی و انتظامی هستند و آنها را تنها نمی‌گذارند و بازو به بازو با آن‌ها همراه هستند.

انتهای پیام
captcha