رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم گفت: دسته عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) روز جمعه ۱۶ آذرماه از مصلی قدس شهر قم تا حرم بانوی کرامت برگزار میشود. 
به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی خادlان ملیکه ایران، جواد اشعری و اعضای ستاد مردمی خادمان ملیکه ایران در ایام بزرگداشت شهادت حضرت زهرا(س) در دیدار با آیتالله فاضل لنکرانی که امروز ۴ آذرماه انجام شد، اظهار کرد: برنامههای ایام فاطمیه امسال نیز طبق سنوات گذشته با برپایی ایستگاههای صلواتی، محافل و دستههای عزاداری در سطح استان قم برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم گفت: امسال در ایام فاطمیه کارهای فرهنگی حول محورهای سبک زندگی فاطمی، غزه و لبنان، حجاب و عفاف، فرزندآوری در قالب ایستگاههای فرهنگی در سطح شهر مقدس قم صورت خواهد گرفت.
اشعری بیان کرد: جمعه ۱۶ آذرماه به مناسب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دسته عزاداری با موضوع عفاف و حجاب از مصلی قدس تا حرم بانوی کرامت برپا خواهد شد.
انتهای پیام