کد خبر: 4329922
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۵

ادارات مازندران شنبه تعطیل است

ادارات مازندران شنبه تعطیل است تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بانک‌ها، مراکز دولتی و غیردولتی مازندران به‌جز مراکز امدادی و خدمات‌رسان شنبه چهارم بهمن‌ماه تعطیل اعلام شد.

عیسی قاسمی طوسی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، باتوجه به مصوبه کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل حفظ و پایداری شبکه گاز، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، اعلام کرد که به‌جز مراکز خدمات‌رسان، همه مؤسسات آموزشی، اداری، بانکی و مراکز دولتی و غیردولتی  استان مازندران شنبه ۴ بهمن تعطیل است.
 
عیسی قاسمی طوسی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: به‌دلیل حفظ و پایداری شبکه خانگی گاز، کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران استان مازندران تصمیم گرفته است تا در روز شنبه چهارم بهمن ماه تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بانک‌هاو مراکز دولتی و غیر دولتی استان به‌جز مراکز خدمات‌رسان تعطیل شوند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: این اقدام در چارچوب سیاست‌های پیشگیرانه و برای کاهش مصرف گاز انجام می‌شود. 
 
قاسمی طوسی بیان کرد: ضمناً، تمام دستگاه‌ها موظفند وسایل گازسوز خود را در روزهای تعطیل خاموش کنند. این تصمیم بر پایه مصوبه کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران استان اتخاذ شده است.
انتهای پیام
خبرنگار:
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی
captcha