کد خبر: 4334056
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۸

تقدیر نماينده ولی فقيه و استاندار مازندران از حضور پرشور مردم در راهپيمايی۲۲ بهمن

تقدیر نماينده ولی فقيه و استاندار مازندران از  حضور  پرشور مردم در راهپيمايی۲۲ بهمن نماينده ولی فقيه در مازندران و استاندار مازندران در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم ديار علويان در راهپيمايی يوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ تقدیر به عمل آوردند.

پيام مشترك قدردانی نماينده ولی فقيه و استاندار مازندران از مردم ديار علويان در راهپيمايی يوم الله ۲۲ بهمن به گزارش ایکنا از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی،  نماينده ولی فقيه در  مازندران و مهدی یونسی رستمی، استاندار مازندران در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم ديار علويان در راه‌پيمايی پیروزی انقلاب و ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ تقدیر به عمل آوردند.
 
درمتن این پیام  امده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ملت سرافراز، مردم ولایت‌مدار و همیشه‌درصحنه‌ دیار علویان
 
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با درود بی‌کران بر روان پاک بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ارواح طیبه‌ شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با آرزوی سلامتی و سرافرازی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، 
 
حضور یکایک شما مردم غیرتمند، غیور و بصیر استان مازندران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۴، برگ زرین و پرافتخار دیگری بر صحیفه‌ پرافتخار ملت ایران و به‌ویژه دیار علویان، افزود.
 
حضور آگاهانه‌ شما، بار دیگر اثبات کرد که مردم شرافتمند این منطقه، همواره در خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و کیان ایران عزیز ایستاده‌اند و نامشان با عشق، ولایت‌مداری، ایثار و شجاعت گره خورده است.
 
شما، مردم فهیم و پرافتخار مازندران، با حضور حماسی و مثال‌زدنی خود، پیامی روشن را به گوش جهانیان مخابره کردید؛ پیامی از جنس اقتدار، وحدت، ایستادگی و عشق بی‌بدیل به اسلام، انقلاب و رهبری. در سالی که آمریکای مستکبر و صهیونیست‌های جنایتکار و مزدوران وحشی آن‌ها در جنگ دوازده روزه و فتنه دی ماه، کشور و ملت ما را هدف تجاوز، فتنه و فساد قرار دادند و در تلاش هسنند تا با ناامنی و تفرقه‌افکنی و ناامیدسازی، عزم ملت ایران را خدشه‌دار کنند، حضور شما، چون سیلی خروشان، بر توطئه‌های آن‌ها مهر بطلان زد و عزم آهنین شما را در پاسداری از دستاوردهای چهل و هفت ساله‌ انقلاب، به نمایش گذاشت.
 
این حضور پرشور، تنها یک راه‌پیمایی نبود؛ بلکه تجدید میثاقی با خون شهیدان برای ادامه‌ راه امام راحل (ره) و اعلام وفاداری مجدد به آرمان‌های بلند آن سفر کرده‌ الهی بود.
 
شور و شعور شما، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را فریاد زد و مهر تأییدی کوبنده بر جایگاه رفیع شما به عنوان ستون‌های اصلی انقلاب و نظام زد.
 
ما، به نمایندگی از خادمان ملت در این استان، سر تعظیم بر آستان ایزد منان فرود می‌آوریم و از عمق جان، قدردان بصیرت، صلابت و تعهد شما مردم متدین و انقلابی هستیم.
 
حضور شما در ۲۲ بهمن، نشانه‌ اعتماد عمیق شما به نظام و امیدواری‌تان به آینده است؛ امیدی که با تلاش شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات و اعتلای عزت و اقتدار مردم، آن را پاس خواهیم داشت.
 
شما، مردان و زنان شجاع، جوانان پرشور، پیران با صلابت و کودکان ارزشمند دیار علویان، با حضور خود تاریخ ساز شدید و افتخاری ماندگار را برای استان مازندران رقم زدید. اطمینان داشته باشید که این حماسه‌آفرینی‌ها، چراغ راه ما خادمان در انجام وظایف و ارائه‌ خدمات صادقانه و مؤثر به شما عزیزان خواهد بود.
 
از خداوند منان، توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی رهبری عالی قدر و مسئولان دلسوز و شما مردم عزیز را مسئلت داریم.
 
پاینده اسلام، پاینده ایران، پاینده مازندران سرافراز.
انتهای پیام
خبرنگار:
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی
captcha