کد خبر: 4339383
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۴
فرماندار گرمسار:

شرایط کنونی کشور نیازمند حفظ همبستگی اجتماعی است

علی همتی مدیریت شرایط کنونی حاکم بر کشور را مستلزم حفظ آرامش دانست و گفت: در این برهه باید همبستگی اجتماعی بیش از پیش حفظ شود.

علی همتی فرماندار گرمسار

به گزارش ایکنا به نقل از فرمانداری گرمسار، علی همتی، فرماندار این شهرستان، شب گذشته، 17 اسفندماه در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی که با حضور دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان گرمسار در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حجم سفرها در ایام نوروز داشتن آمادگی لازم برای مواجه با بحران ضروری است.

وی با تأکید اینکه ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران مستلزم داشتن برنامه جامع و دقیق است، افزود: تحقق این آرمان به مشارکت و همدلی بین همه قوا و مردم وابسته است.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه برای عبور از شرایط دشوار کشور حفظ همبستگی اجتماعی مورد تأکید است، گفت: شرایط کنونی، هماهنگی، هوشیاری و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط را می‌طلبد.

همتی با اشاره به اینکه گرمسار به‌عنوان پیشانی استان سمنان می‌تواند پذیرای مسافران و هموطنان ساکن تهران شود، بیان کرد: پیش‌بینی لازم به لحاظ اسکان، سوخت، نان و خدمات درمانی باید مدنظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برای ارائه خدمات در وهله نخست حفظ آرامش عمومی و تداوم خدمت‌رسانی حائز اهمیت است، گفت: با توجه به رویکرد دشمن برای تسلیم ایران با ایجاد فشار باید سطح آمادگی دستگاه‌ها برای مدیریت شرایط احتمالی ارتقا یابد.

انتهای پیام
خبرنگار:
اعظم نظری
captcha