سعید کریمیخو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در گفتوگو با خبرنگار ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به حضور کاروان ۹۰ نفره حجاج استان در سرزمین وحی، گفت: با شروع جنگ تحمیلی پیگیری بازگشت حجاج در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: خوشبختانه ساعت حدود شش صبح امروز ۲۱ اسفند کاروان ۹۰ نفره حجاج استان کرمانشاه بصورت زمینی از مرز شلمچه وارد کشور شدند.
کریمیخو افزود: مقدمات بازگشت این عزیزان به کرمانشاه هم فراهم شده و طبق برنامهریزی و پیشبینی انجام شده حجاج امشب به استان و شهرهای خودشان برمیگردند.
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در خصوص سفر به عتبات هم گفت: هماکنون سفر زمینی به عتبات عالیات در جریان است و افرادی که تمایل به اعزام داشته باشند امکان اعزام برای آنها فراهم خواهد بود.
انتهای پیام