به گزارش ایکنا از آذربایجانغربی، شهلا تاجفر، فرماندار ماکو، امروز، ۲۴ اسفندماه از مرکز جامع سلامت ماکو، ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری کادر بهداشت و درمان، بر لزوم حمایت همهجانبه از این قشر زحمتکش و تقویت زیرساختهای بهداشتی و درمانی تاکید کرد.
وی ضمن گفتوگو با کادر بهداشت و درمان این مرکز با تقدیر از ایثار و فداکاری این قشر زحمتکش جامعه افزود: دشمن همیشه سعی داشته غیرت ما را هدف قرار دهد ولی همیشه این غیرت ایرانی بودن ما باعث سربلندی ملت و در نتیجه کشور عزیزمان شده است.
فرماندار ماکو با اشاره به تلاش بیوقفه کادر درمان در دوران جنگ تحمیلی و چالشهای اخیر کشور بر لزوم حمایت همه جانبه از این عزیزان تاکید کرد.
وی افزود: ما باید قدردان کادر بهداشت و درمان آماده در خط مقدم باشیم و با تقویت زیرساختهای بهداشتی و درمانی، زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم کنیم.
انتهای پیام