به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مراسم تکریم و معارفه مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان لرستان در آستانه ماه محرمالحرام با حضور علیاکبر مداحی، مسئول ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، حجتالاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرمآباد، سردار نعمتالله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و جمعی دیگر از مسئولان استانی در بیت امام جمعه خرمآباد، برگزار شد.
در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سردار علیشاهی، مسئول پیشین هیئت رزمندگان اسلام لرستان، محسن رشیدی بهعنوان مسئول این هیئت در استان معرفی شد.
حجتالاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از فعالیتهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی این مجموعه با روحیه اخلاص، فداکاری و بدون هیچگونه چشمداشت مادی انجام میشود و بسیاری از اقدامات ارزشمند این مجموعه توسط افرادی صورت میگیرد که بینام و نشان، اما مؤثر و خدمتگزار هستند.
وی به خدمات انجامشده در هیئت رزمندگان اسلام لرستان اشاره و تصریح کرد: این روحیه جهادی و ایثارگرانه در میان اعضا و فعالان هیئت رزمندگان اسلام در سراسر استان مشهود است و خواهران و برادران فعال در این مجموعه با انگیزهای الهی و مسئولیتپذیری مثالزدنی در مسیر ترویج معارف دینی و انقلابی گام برمیدارند.
نماینده ولیفقیه در لرستان با قدردانی از زحمات سردار علیشاهی، مسئول پیشین هیئت رزمندگان اسلام استان گفت: با توجه به ظرفیتها، تجربیات و روحیه تلاشگری مسئول جدید، انتظار میرود، مسیر فعالیتهای هیئت رزمندگان اسلام در استان با شتاب و قوت بیشتری ادامه یافته و شاهد گسترش و تعمیق برنامههای فرهنگی، مذهبی و انقلابی در سطح استان باشیم.
وی از حضور مسئولان، روحانیون و اعضای حاضر در مراسم قدردانی کرد و گفت: از همه سروران گرامی، روحانیت معظم، مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در سپاه و تمامی عزیزانی که در پیشبرد اهداف دینی و فرهنگی نقشآفرین هستند، قدردانی میکنم.
انتهای پیام