کد خبر: 4357728
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۴
ماموستا فایق رستمی:

امنیت کشور مرهون شجاعت نیروهای مسلح است

امام جمعه سنندج با تجلیل از پایداری ملت در برابر توطئه‌های دشمنان و ستایش رشادت‌های نیروهای مسلح در دفاع از امنیت و کرامت کشور گفت: مسئولان باید با درک جایگاه والای این مردم، تمام همت خود را برای رفع دغدغه‌های معیشتی و حل معضل بیکاری به‌کار گیرند.

فایق رستمی  امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج، امروز، ۲۲ خرداد‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، ضمن قدردانی از استقامت و میدان‌داری مردم در برابر تهدیدات دشمنان گفت: پایداری ملت ایران در عرصه‌های مختلف، مایه افتخار است و نیروهای نظامی و انتظامی نیز با شجاعت تمام در مسیر دفاع از وطن، امنیت و شرف این مرز و بوم خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به اقتدار ایران در عرصه‌های نظامی، سیاسی و بهره‌مندی از منابع سرشار خدادادی و جوانان نخبه، خطاب به دولتمردان افزود: مسئولان باید قدردان این ملت صبور باشند و با نگاهی دلسوزانه و جهادی، برای کاهش تورم و فشارهای اقتصادی بر سفره مردم تلاش کنند.

امام جمعه سنندج در ادامه با برشمردن ظرفیت‌های عظیم استان کردستان، بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها تأکید و بیان کرد: منافع مرزها باید به‌صورت عادلانه در مسیر توسعه استان و رفاه عموم مردم هزینه شود.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت اخلاق‌مداری و شایسته‌سالاری در مدیریت‌ها، خواستار اهتمام ویژه مسئولان برای زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق کمتربرخوردار و حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌های ملی شد.

انتهای پیام
captcha