
به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج، امروز، ۲۲ خردادماه در خطبههای نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، ضمن قدردانی از استقامت و میدانداری مردم در برابر تهدیدات دشمنان گفت: پایداری ملت ایران در عرصههای مختلف، مایه افتخار است و نیروهای نظامی و انتظامی نیز با شجاعت تمام در مسیر دفاع از وطن، امنیت و شرف این مرز و بوم خوش درخشیدهاند.
وی با اشاره به اقتدار ایران در عرصههای نظامی، سیاسی و بهرهمندی از منابع سرشار خدادادی و جوانان نخبه، خطاب به دولتمردان افزود: مسئولان باید قدردان این ملت صبور باشند و با نگاهی دلسوزانه و جهادی، برای کاهش تورم و فشارهای اقتصادی بر سفره مردم تلاش کنند.
امام جمعه سنندج در ادامه با برشمردن ظرفیتهای عظیم استان کردستان، بر لزوم تقویت زیرساختها تأکید و بیان کرد: منافع مرزها باید بهصورت عادلانه در مسیر توسعه استان و رفاه عموم مردم هزینه شود.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت اخلاقمداری و شایستهسالاری در مدیریتها، خواستار اهتمام ویژه مسئولان برای زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق کمتربرخوردار و حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایههای ملی شد.
انتهای پیام