سازمان جنگل ها

برچسب ها - سازمان جنگل ها

استفاده بی‌رویه از جنگل عاقبت به‌خیری ندارد

گروه اجتماعی ـ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها مردم محوری را راهکار حفاظت و صیانت از جنگل دانست و گفت: استفاده بی‌رویه از جنگل عاقبت به خیری ندارد.
کد خبر: ۳۷۷۳۵۹۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۲۷