ظلم به ایرانیان

برچسب ها - ظلم به ایرانیان
علی بداشتی عنوان کرد:

عصبیت و عربیت؛ پایه‌های حکومت بنی‌امیه

گروه اندیشه: بنا به گفته علی بداشتی، حکومت اشرافی بنی‌امیه بر دو پایه «عصبیت و عربیت» استوار بود و زمانی‌که حکومت بر این مبنا استوار شود، غیرعرب‌ها موالی خوانده می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۸۳۹۲۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۹