صفریگرائی تشریح كرد:
گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز به تشریح برنامهها و جشنهای ایام دهه كرامت در بقاع متبركه این كلانشهر پرداخت و گفت: نخستین برنامه ما مربوط به پیادهروی و تجمع بانوان و دختران شیرازی در بزرگداشت ام احمد(س)، مادر حضرت شاهچراغ(ع) است.
کد خبر: ۳۶۲۲۱۷۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۱