اعلام زمان‌بندی مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) + جدول
کد خبر: 3468582
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

اعلام زمان‌بندی مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) + جدول

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان‌بندی حضور متسابقان در نهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) ویژه آقایان با حضور 830 نفر در مقطع سنی زیر 16 سال و حدود هزار و 800 نفر در مقطع سنی بزرگسالان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ کل، حفظ 20، 10، پنج و دو جزء از پنجم تا نهم بهمن‌ماه در یادمان شهدای هفتم تیر، واقع در سرچشمه تهران برگزار می‌شود.
براساس این گزارش و به تفکیک رشته‌ها، 360 نفر در رشته قرائت ترتیل و 525 نفر در رشته قرائت تحقیق و سه هزار و 10 نفر در رشته حفظ کل قرآن، 265 نفر در رشته حفظ 20 جزء، 450 نفر در رشته حفظ 10جزء، 440 نفر در رشته حفظ پنج جزء، 250 نفر در رشته حفظ دو جزء قرآن با هم به رقابت می‌پردازند.
لازم بذکر است، در این دوره از مسابقات، مجموعاً دو هزار و 600 متسابق حضور دارند که حدوداً هزار نفر از استان‌های تهران و البرز و حدود هزار و 600 نفر از سایر استان‌ها هستند.
براساس جدول اعلام شده، رقابت‌های شرکت‌کنندگان تهرانی بالای 16 سال در رشته قرائت تحقیق از روز دوشنبه، پنجم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و متسابقان تهرانی در مقطع زیر 16 سال در دو رشته حفظ دو و پنج جزء از پنجم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

همچنین رقابت‌های سایر استان‌ها در سایر رشته‌ها براساس زمان مشخص شده در این جدول از روز سه‌شنبه، ششم بهمن‌ماه آغاز و تا پنج‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، اختتامیه این دوره از مسابقات جمعه، 9 بهمن‌ماه با حضور مسئولان و تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

captcha