اسامی هیئت داوران نهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3470344
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

اسامی هیئت داوران نهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی هیئت داوران نهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ویژه آقایان که در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین روز رقابت‌های نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان، امروز، ششم بهمن‌ماه در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل، حفظ 20، 10، پنج و دو جزء، در مقطع سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال ویژه شرکت‌کنندگان استان‌های تهران، البرز و اصفهان برگزار می‌شود.

این روز از رقابت‌ها با حضور تیمی از داوران در رشته حفظ کل رده سنی بالای 16 سال محمد حاج‌ابوالقاسم در بخش صحت حفظ، محمدرضا ابوالقاسمی در بخش تجوید، رحیم خاکی در بخش صوت، علی‌اصغر شعاعی در بخش لحن و شهریار پرهیزکار در بخش وقف و ابتدا و در تالار گفتگو مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برپا می‌شود.

همچنین در رشته حفظ 20 جزء مقطع سنی بالای 16 سال با داوری محمدمهدی بحرالعلوم در رشته صحت حفظ، سیدعباس میردادماد در بخش تجوید، محمدعلی دهدشتی در بخش صوت، سید عارف حسینی در بخش لحن و حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور در بخش وقف و ابتدا در یادمان شهدای مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برگزار می‌شود.

در رشته حفظ 10 جزء بالای 16 سال با داوری حسین طرقی در بخش صحت حفظ، علی‌اصغر برومند در بخش تجوید، سیدصالح اطهری‌فرد در بخش صوت، محمد بنیادی در بخش لحن و حبیب مهکام در بخش وقف و ابتدا در سالن کوچک پشت مسجد مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران انجام می‌گیرد.

براساس گزارش ایکنا، هیئت داوری در رشته حفظ پنج و دو جزء رده سنی بالای 16 سال با داوری معتز آقایی در بخش صحت حفظ، سعید زکی‌لو در بخش تجوید، احمد مقیمی در بخش صوت و لحن، احمد زرنگار در بخش وقف و ابتدا و حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای در بخش لحن در سالن پایین تالار گفتگو(موزه) مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران صورت خواهد گرفت.

همچنین رشته قرائت تحقیق رده سنی بالای 16 سال با اجرای محمدرضا پورمعین و قضاوت محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، محمدحسین سعیدیان در بخش صوت، غلامرضا شاه‌میوه در بخش لحن و محمدرضا حاج اسماعیلی در بخش وقف و ابتدا در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران همراه است.

هیئت داوری در رشته قرائت ترتیل بالای 16 سال با داوری محمدرضا ستوده‌نیا در بخش تجوید، محمد عباسی در بخش صوت، علی‌اکبر ملکشاهی در بخش لحن و حسین‌ اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا در سالن بزرگ پشت مسجد مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برگزار می‌شود.

لازم بذکر است؛ این داوری در رشته‌های حفظ کل و اجزاء 20 و 10 مقطع سنی زیر 16 سال با قضاوت امیر آقایی در بخش صحت حفظ، امین پویا در بخش تحوید، جعفرزاده در بخش صوت، حسین موسوی در بخش لحن و سیدعابدالرضا میرموسایی در بخش وقف و ابتدا در سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران انجام می‌گیرد.

همچنین داوری رشته‌های پنج و دو جزء رده سنی زیر 16 سال با داوری سیدمحمد میریحیی در بخش صحن حفظ، نصرالله فولادیان‌پور در بخش تجوید، جنتی در بخش صوت ولحن و علی فربین در بخش وقف و ابتدا در سالن بالای رستوران سنتی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برپا خواهد شد.

تیم داوران در رشته قرائت تحقیق وترتیل مقطع سنی زیر 16 سال شامل بهروز یاریگل در بخش تجوید، فروزان در بخش صوت، حسین رستمی در بخش لحن و حسن زرنوشته در بخش وقف و ابتدا در کلاس بدو ورود به مجتمع برگزار می‌شود. مسئول فنی این دوره از مسابقات محمد بادپا است.

گفتنی‌ است؛ براساس جدول برنامه‌ریزی شده چهارشنبه، هفتم بهمن‌ماه این رقابت‌ها میان شرکت‌کنندگان استان‌های قم، قزوین و مرکزی در تمامی رشته‌ها و در رشته قرائت تحقیق و ترتیل متسابقان استان‌های البرز و تهران انجام می‌شود. همچنین پنج‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه نیز این رقابت‌های میان تمامی استان‌ها بجز تهران، البرز، اصفهان، قم، قزوین و مرکزی انجام می‌گیرد.

اسامی هیئت دواران نهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

یادآور می‌شود، نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دارالقرآن الکریم امام علی(ع) ویژه آقایان از پنجم تا نهم بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(محل یادمان شهدای هفتم تیرماه) با حضور بیش از دوهزار و 600 نفر از قاریان و حافظان برتر سراسر کشور برپا می‌شود.

مطالب مرتبط
captcha