آخرین وضعیت از سلامتی آیت‌الله واعظ طبسی/ فعلا جای نگرانی نیست
کد خبر: 3478498
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

آخرین وضعیت از سلامتی آیت‌الله واعظ طبسی/ فعلا جای نگرانی نیست

گروه اجتماعی: رئیس بیمارستان رضوی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان گفت: جای نگرانی نیست زیرا شرایط جسمی وی پایدار است و ایشان پس از دریافت داروها در خواب هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، وضعیت جسمانی آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی که عصر امروز دچار عارضه قلبی شد، در حالت پایدار قرار دارد.
دکتر هاشم زاده، رئیس بیمارستان رضوی مشهد در گفت‌وگویی با بخش خبری سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه حدود چهار ساعت پیش مشکل تنفسی برای آیت‌الله واعظ طبسی پیش آمده و بلافاصله به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند و در حال حاضر شرایط ایشان به پایداری رسیده، تحت کنترل است و در خواب هستند.
وی بیان کرد: بلافاصله بعد از انتقال ایشان به بیمارستان تیم مجرب از پزشکان بر بالین وی جضور یافته و معالجات مورد نیاز انجام شده و اگر در ساعات آینده نیاز به حضور این تیم بر بالین وی باشد، آمادگی آن را داریم تا از این کادر متخصص بهره ببریم.
هاشم‌زاده با بیان اینکه فعلا جای نگرانی نیست زیرا شرایط جسمی وی پایدار است، اظهار کرد: در گذشته یکی دو نوبت نیز مشابه این مشکل برای نماینده ولی فقیه در استاهای خراسان پیش آمده بود ولی این بار مشکل کمی از نظر شدت با دفعات قبل تفاوت می‌کرد به همین جهت به بیمارستان متنقل شدند.
وی در پاسخ به سوال گزارشگر صدا و سیما مبنی بر مدت زمان دوران نقاهت وی بیان کرد: امیدواریم این زمان حداقل باشد و در حال حاضر وی داروهای متعددی را دیافت کرده و خواب هستند ولی فکر نمی‌کنم دوران نقاهت بیش از حد طول بکشد.
مطالب مرتبط
captcha