تحولات آستان قدس بعد از انقلاب به دلیل همت والای آیت‌الله واعظ طبسی است
کد خبر: 3479526
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
بروجردی:

تحولات آستان قدس بعد از انقلاب به دلیل همت والای آیت‌الله واعظ طبسی است

گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه این عوامل از ایشان یک چهره ماندگاری را ساخته است، ابراز کرد: تحولات در آستان قدس در دوران بعد از انقلاب به دلیل همت والای ایشان نسبت به توسعه مجموعه آستان قدس بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،، علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل از آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان عیادت کرد.
بروجردی با اشاره به وضعیت جسمانی آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی اظهار کرد: خوشبختانه تنفس ایشان به صورت منظم انجام می‌شود و امیدواریم با عنایات الهی و توسلی که همه مردم در جوار مضجع شریف رضوی انجام می‌دهند، مورد عنایت ویژه قرار بگیرند و شفا پیدا کنند.
وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله واعظ‌طبسی خدمات ارزنده‌ای را در آستان قدس رضوی انجام داده است، گفت: به دلیل ویژگی‌های برجسته این عالم بزرگ ایشان مورد عنایت خاص حضرت امام خمینی(ره) قرار گرفته و تولیت آستان قدس رضوی توسط امام خمینی(ره) به ایشان سپرده شد و در دوران رهبر معظم انقلاب استمرار پیدا کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه این عوامل از ایشان یک چهره ماندگاری را ساخته است، ابراز کرد: تحولات در آستان قدس در دوران بعد از انقلاب به دلیل همت والای ایشان نسبت به توسعه مجموعه آستان قدس بوده است.
وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله واعظ طبسی مورد عنایت شیعیان و همه مسلمانان قرار دارد، گفت: خدمات ایشان در مجموعه آستان قدس رضوی یک چهره بسیار موفق را از ایشان به وجود آورده است.
بروجردی اظهار کرد: از خدای متعال خواستاریم که مقدر کرده باشد ایشان شفا گرفته و سال‌های طولانی همچنان سایه‌شان در این مسئولیت مستدام باشد.
بروجردی با حضور در بخش اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) در جریان آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله طبسی قرار گرفت.


مطالب مرتبط
captcha