یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری
کد خبر: 3493695
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری

گروه بین‌الملل: در آستانه پنجاه وهشتمین مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی پایگاه خبری «الوطن» مصر با انتشار خبری از کسب مقام نخست دوره گذشته این رقابت‌ها توسط شهید حاجی حسنی کارگر یاد کرد.

یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه خبری الوطن در شماره امروز خود(12 اردیبهشت‌ماه) با تیتر «مصطفی حسینی در مسابقات قرآن مالزی» خبر حضور سید‌مصطفی حسینی در پنجاه و‌هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را منتشر کرد.
 
الوطن نوشت:

«این مسابقات فردا دوشنبه(13 اردیبهشت) با مشارکت کشورهای مختلفی از جمله ایران در مالزی آغاز می‌شود.
قاری جوان مصطفی حسینی نماینده ایران در این مسابقات خواهد بود و این رقابت‌ها در مرکز تجارت جهانی «پوترا»ی کوالالامپور، پایتخت مالزی برگزار می‌شود و در آن نمایندگان 69 کشور در دو رشته حفظ و قرائت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
لازم به یادآوری است که قاری فقید محسن حاجی حسنی کارگر که در حادثه منا به شهادت رسید، در پنجاه‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی مقام نخست را کسب کرده بود.
در این دوره از رقابت‌ها 16 داور از کشورهای مختلف جهان از جمله مصر، عربستان، قطر، اردن و مالزی حضور می‌یابند و قرار است، عبدالحلیم معظم شاه، پادشاه مالزی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه رقابت‌ها حضور یابد.»

مطالب مرتبط
captcha