مدیران سازمان‌های اسلامی آمریکا آماده دیدار با «ترامپ» هستند
کد خبر: 3529870
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

مدیران سازمان‌های اسلامی آمریکا آماده دیدار با «ترامپ» هستند

گروه بین‌الملل: دبیرکل شورای مسلمانان آمریکا اعلام کرد: مدیران سازمان‌های اسلامی آماده برگزاری جلسه دیدار و گفت‌و‌گو با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند.

ترامپ با سازمان‌های اسلامی آمریکا دیدار می‌کند
دبیر کل شورای مسلمانان آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری ایلاف، اسامه جمال، دبیرکل شورای اسلامی ـ آمریکایی اعلام کرد: رهبران سازمان‌های اسلامی برای دیدار با «دونالد ترامپ»، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جهت بررسی و بحث در مسائل مطرح شده توسط وی، هیچ مخالفتی ندارند.
اسامه جمال بیان کرد: ما با دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در ارتباط هستیم و در واقع با مسئولان کمپین انتخاباتی ترامپ هم دیدارهایی داشتیم تا قبل از شروع انتخابات، با ترامپ نیز دیدار کرده و در مورد بسیاری از مسائل بحث و گفت‌وگو کنیم.
کمپین ثبت‌نام یک میلیون رأی‌دهنده مسلمان در انتخابات 2016 آمریکا

وی گفت: رهبران سازمان‌های اسلامی آمریکا، 17 مردادماه سال جاری، به منظور تحکیم کمپین ثبت‌نام یک میلیون رأی‌دهنده مسلمان در نشستی گرد هم آمدند.
دبیرکل شورای اسلامی ـ آمریکایی تأکید کرد: هدف اساسی این کمپین تشویق مسلمانان به حضور در این انتخابات در تمام ایالات و شهرهای آمریکا به شکلی بی‌سابقه است. همچنین ما با اقلیت‌های دیگر برای تشکیل جبهه جدیدی در راستای بسیج کردن تمام امکانات انتخاباتی در ارتباط هستیم. 
وی افزود: ما از نامزد خاصی حمایت نمی‌کنیم به خاطر این که سازمان‌هایی غیر انتفاعی بوده و از پرداخت مالیات معاف هستیم، البته کسی که به جامعه مسلمانان حمله می‌کند و خواستار منع ورود مسلمانان به این کشور است، از طرف ما هیچ حمایتی نخواهد شد.
یادآور می‌شود، دونالد ترامپ در خلال سخنرانی‌های ماه‌های اخیرش بارها اظهاراتی ضد اسلامی مطرح کرده و همچنین در اواسط آذر سال گذشته خواستار «ممنوعیت کامل ورود مسلمانان» به خاک آمریکا شده بود.
ترامپ در بیانیه‌ای با استناد به نظرسنجی مرکز سیاست‌های امنیتی مدعی شده بود که  شمار قابل توجهی از مسلمانان «از آمریکایی‌ها متنفرند» و در نتیجه باید از این کشور دور بمانند.
ترامپ پیش‌تر نیز خواستار ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مسلمانان آمریکا برای نظارت بیشتر بر آن‌ها شده بود.
لازم به ذکر است، بیش از 100 رهبر مسلمان در سراسر آمریکا در نشستی به رهبری سازمان «شورای مسلمانان آمریکا» گردهم آمده و درباره افزایش اقدامات ضد مسلمانان در آمریکا مذاکره کردند. ابتکار عمل پیشنهادی این گروه کمپینی تحت عنوان "یک آمریکا" برای ثبت نام یک میلیون رأی دهنده در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی بود. این کمپین به این دلیل تأسیس شد تا دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی آمریکا هرگز موفق نشود.
captcha