تعویق زمان برپایی نمایشگاه قرآن قطعی نیست
کد خبر: 3598111
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
مدیر کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه قرآن:

تعویق زمان برپایی نمایشگاه قرآن قطعی نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه تعویق زمان برپایی نمایشگاه قرآن هنوز قطعی نشده است،‌ گفت: به زودی اطلاعیه‌ای در مورد جزئیات نمایشگاه قرآن صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، صبح امروز خبرهایی مبنی بر اینکه زمان افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن یک روز به تعویق افتاده است، منتشر شد،‌ اما مدیر روابط عمومی نمایشگاه قرآن این خبر را تکذیب کرده است.

سیدمهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه هنوز تصمیمی مبنی بر تعویق یک روزه نمایشگاه قرآن اتخاذ نشده است، گفت: خبرهایی که در این زمینه منتشر شده است مورد تأیید معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و روابط عمومی نمایشگاه قرآن نیست.

وی با اشاره به اینکه طی امروز اطلاعیه‌ای کاملی در مورد جزئیات نمایشگاه صادر می‌شود، افزود: در این اطلاعیه در مورد جزئیاتی همچون زمان و مکان و برپایی نمایشگاه قرآن اطلاع‌رسانی دقیق خواهد شد.

مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی غیرموثق تعویق زمان برپایی نمایشگاه قرآن،‌ باعث سردرگمی مخاطبان این نمایشگاه خواهد شد،‌ تصریح کرد: نمایشگاه امسال دارای افتتاحیه خواهد بود و هم اینک در حال رایزنی‌های نهایی برای برگزاری این مراسم هستیم.

جعفری اظهار کرد: با توجه به اینکه روز اول ماه مبارک رمضان شاهد دیدار جامعه قرآنی با مقام معظم رهبری هستیم، احتمال جابجایی مراسم هست که هنوز این تصمیم قطعی نشده است و احتمال دارد حتی یک روز زودتر این نمایشگاه افتتاح شود. 

یادآور می‌شود، پیش از این اعلام شده بود که بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن روز ششم خردادماه و همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

مطالب مرتبط
captcha