جلسه کمیته استانی ادغام اتحادیه‌های قرآنی خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: 3620854
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

جلسه کمیته استانی ادغام اتحادیه‌های قرآنی خراسان شمالی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه کمیته استانی ادغام اتحادیه‌های قرآنی خراسان شمالی، امروز 28 تیرماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نخستین جلسه کمیته استانی در خصوص برگزاری مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان شمالی صبح امروز چهارشنبه، 28 تیر‌ماه راس ساعت 10 صبح در محل دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی در ابتدای این نشست، گفت: خدمت به ساحت مقدس قر آن کریم بزرگترین خدمت و افتخار است، ایشان ساختار موجود در سطح کشور را یک آسیب بزرگ برای این امر خطیر دانستند که پاسخگوی نیاز جامعه نیست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی در خصوص اهمیت ادغام و یکپارچه سازی فعالیت اتحادیه‌ها و تشکل های قرآن و عترت استان افزود: ادغام اتحادیه‌ها بسیار خوب است، همچنین وجود یک اتحادیه واحد و نظارتی بر فعالیت مؤسسات در روند هر چه بهتر امور قرآنی تاثیر گذار خواهد بود و امیدواریم پایلوت خوب و ثمرات قابل توجهی را برای مسئولان به همراه داشته باشد.
در ادامه این نشست، هر یک از اعضای حاضر به بیان نکته نظرات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند و مقرر شد که جلسه مجمع عمومی ادغام اتحادیه طبق برنامه زمانبندی کشوری در تاریخ 9 شهریور برگزار شود. شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی با هماهنگی نکوییان نماینده تشکل‌های قرآن و عترت استان پیگیری‌های لازم را انجام داد.
captcha