مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها به هرمزگان رسید
کد خبر: 3631131
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها به هرمزگان رسید

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها و انتخابات اتحادیه مدغم، جمعه، 27 مردادماه در هرمزگان برگزار می‌شود.

معصومه امیرزاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مجمع عمومی مشترک اتحادیه مدغم این استان، جمعه، 27 مردادماه در کتابخانه دانش این استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی،مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور برپا خواهد شد، ادامه داد: این جلسه با دعوت از 32 مؤسسه دارای مجوز از ارشاد و 34 مؤسسه دارای مجوز از تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.
امیرزاده با اشاره به اینکه تا کنون دو جلسه کمیته نظارت به منظور برنامه‌ریزی فرآیند ادغام انجام گرفته است، اضافه کرد: همچنین شش نفر از مدیران مؤسسات قرآنی دارای مجوز از تبلیغات اسلامی و 9 نفر از مدیران دارای مجوز از ارشاد اسلامی به عنوان کاندیداهای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم انتخاب شدند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی هرمزگان اظهار کرد: همچنین در ابتدای جلسه نیز پنج نفر به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند و در ادامه انتخابات برگزار می‌شود. همچنین کمیته نظارت نیز متشکل از مسئولان قرانی ارشاد و تبلیغات اسلامی هرمزگان و مدیران عامل دو اتحادیه انجام می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha