حضور 50 مؤسسه قرآنی در مجمع عمومی اتحادیه مدغم گیلان
کد خبر: 3628487
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

حضور 50 مؤسسه قرآنی در مجمع عمومی اتحادیه مدغم گیلان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان گیلان با حضور 50 مؤسسه قرآنی تشکیل می‌شود.

اميرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: تا کنون چندین جلسه کمیته نظارت بر تشکیل مجمع عمومی در سطح استان تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه روز گذشته، 17 مردادماه نیز جلسه‌ای در این زمینه برپا شد، عنوان کرد: طی این جلسه تأیید صلاحیت 12 نفر از کاندیداهای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم انجام گرفت.
مرادی بیان کرد: در این مجمع عمومی 50 مؤسسه دارای مجوز از تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که دارای پروانه فعالیت هستند، در این جلسه حضور خواهند داشت.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور اظهار کرد: این جلسه پنج‌شنبه، 19 مردادماه از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود.
مرادی با اشاره به جزئیات این جلسه، عنوان کرد: در ابتدا هیئت رئیسه مجمع انتخاب می‌شود و سپس اساسنامه اتحادیه مدغم به رأی گذاشته و تصویب می‌شود. در ادامه این جلسه هر کدام از کاندیداهای هیئت مدیره برنامه‌ها و گزارش‌هایشان را از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه حدود 12 نفر برای هیئت مدیره و هیئت بازرسی ثبت‌ نام کرده‌اند، تصریح کرد: اعضای هیئت رئیسه  و سپس هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم گیلان با حداکثر آراء انتخاب می‌شوند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور با اشاره به اینکه توسط کمیته نظارت اتحادیه مدغم فرآنی کاندیداها تأیید شده است، گفت: این انتخابات همه با وحدت و یکپارچگی انجام می‌شود و تا کنون شاهد هیچ گونه اختلاف و مشکلی میان تبلیغات اسلامی و ارشاد استان نبودیم.
وی عنوان کرد: پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسی به ترتیب هر کدام به مدت سه و یک سال فعالیت می‌کنند و در هنگام تشکیل نخستین جلسه هیئت مدیره نسبت به انتخاب مدیرعامل اتحادیه مدغم رأی‌گیری و تصمیم گیری می‌شود.
مرادی بیان کرد: انتخابات اتحادیه مدغم با حضور نمایندگانی از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور انجام می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha