انتخابات اتحادیه مدغم در خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3631644
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

انتخابات اتحادیه مدغم در خراسان رضوی برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: انتخابات اتحادیه مدغم روز جمعه، سوم شهریور ماه در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

فاطمه حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به تقویم زمانی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها، گفت: طبق جدول مشخص شده از سوی دبیرخانه رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، جمعه، سوم شهریورماه در هتل دیپلمات واقع در مشهد، بلوار شهید کامیاب، روبروی راه آهن برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: تاکنون بیش از 9 استان از سراسر کشور روند ادغام اتحادیه استانی را پشت سر گذاشته‌اند. در این راستا، خراسان رضوی با برگزاری بیش از 5 جلسه کمیته نظارت و جمع‌آوری رزومه کاندیداهای مورد نظر در نهایت 100 مؤسسه زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی و 124 مؤسسه تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک مؤسسه دارای مجوز از هیات رسیدگی به امور موسسات دعوت شدند.

حسینی افزود: از این تعداد مؤسسه، 40 نفر به عنوان نامزد انتخابات هیات مدیره و هیات بازرسی اعلام آمادگی کردند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان رضوی بیان کرد: در مجمع عمومی انتخابات اتحادیه مدغم، برخی از اعضاء هیات رسیدگی به امور موسسات به عنوان ناظران کشوری حضور خواهند داشت. آغاز جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان ممتاز استان، سپس خیر مقدم از سوی مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به ترتیب آقایان سرابی و حجت‌الاسلام و المسلمین لطفیان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در ادامه این جلسه، تعیین هیات رئیسه، انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی و سپس بررسی و تایید اساسنامه صورت می‌گیرد.

captcha