دعوت از 80 مؤسسه در مجمع عمومی اتحادیه‌های قرآنی لرستان
کد خبر: 3639332
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
امیدیان خبر داد:

دعوت از 80 مؤسسه در مجمع عمومی اتحادیه‌های قرآنی لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان از ارسال دعوت نامه رسمی به 80 مؤسسه دارای مجوز رسمی فعالیت برای حضور در انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی مدغم استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی(ایکنا)، با اشاره به اینکه مجمع عمومی انتخابات اتحادیه مدغم طبق اعلام دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات 24 شهریورماه انجام می‌شود، گفت: از 80 مؤسسه که دارای مجوز فعالیت رسمی هستند جهت حضور دعوت به عمل آمده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 57 مؤسسه دارای فعالیت از تبلیغات اسلامی و 23 مؤسسه دارای فعالیت از ارشاد هستند که دعوتنامه‌های رسمی برای حضور مدیران به مؤسسات ارسال شده است.
امیدیان با اشاره به اینکه بیان نقطه نظرات مدیران مؤسسات درخصوص اساسنامه اتحادیه مدغم استانی، بیان گزارش اتحادیه، سخنرانی کوتاه هر کدام از کاندیداها در خصوص ارائه برنامه‌ها و رزومه‌ فعالیتشان و ... از جمله مواردی است که در این مجمع به آن پرداخته می‌شود، اظهار کرد: این نشست ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد با حضور مسئولان قرآنی استان و همچنین کمیته نظارت و نمایندگانی از سوی اتحادیه‌های کشوری برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha