مجمع مشترک اتحادیه قرآنی مدغم البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3631646
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
دوم شهریورماه؛

مجمع مشترک اتحادیه قرآنی مدغم البرز برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع مشترک اتحادیه قرآنی مدغم استان البرز روز پنجشنبه، دوم شهریورماه با حضور مؤسسات حائز شرایط برگزار می‌شود.

حسین شائیلوزاده، مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: طبق جدول زمانبندی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات استانها، مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان البرز، روز پنجشنبه دوم شهریورماه 9 صبح در سالن میلاد کرج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون چهار جلسه کمیته نظارت و اجرایی استان با حضور اعضا تشکیل و پیرو آن، تعداد 84 مؤسسه دارای شرایط حضور مشخص شدند که تعداد 55 مؤسسه مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 29 مؤسسه زیر نظر سازمان تبلیغات است.

شائیلوزاده با اشاره به اینکه 18 مؤسسه در مرحله موافق اصولی قرار داشتند و پرونده آنها جهت تکمیل و امکان ثبت به هیئت رسیدگی ارسال شده بود اما به نتیجه نرسید، افزود: اگر مراحل تکمیل پرونده این مؤسسات انجام می‌شد، تعداد مؤسسات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد بیشتر بود و تعداد نفرات هیئت مدیره از 5 نفر به 7 نفر می‌رسید که این اتفاق نیافتاد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن البرز اظهار کرد: تاکنون تعداد 19 نفر برای هیئت مدیره و بازرسی کاندیدا شده‌اند که در جلسه، پس از انتخابات اسامی منتخبان مشخص خواهد شد.

وی به بخش‌های این مجمع اشاره کرد و افزود: در بخش نخست، مراسم افتتاحیه با حضور مسئولان استان و شهرستان کرج برگزار می‌شود و توانمندی‌های قرآن استان البرز برای حاضران نشان داده می‌شود.

شائیلوزاده به برنامه‌های بخش دوم این مجمع تأکید کرد و گفت: در این بخش انتخابات هیئت رئیسه مجمع انجام و سپس رأی‌گیری برای اساسنامه اتحادیه مدغم که به تأیید اعضا برسد و سپس انتخابات هیئت مدیره و بازرسی صورت خواهد گرفت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۹
0
0
برگزاری این مجمع اقدامی خوب و تاثیر گذار است
captcha