گشایش دفتر یادبود زلزله‌زدگان غرب کشور در بلاروس+عکس
کد خبر: 3665032
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

گشایش دفتر یادبود زلزله‌زدگان غرب کشور در بلاروس+عکس

گروه بین‌الملل: دفتر یادبود زلزله‌زدگان غرب کشور از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک، گشایش یافت.

دفتر یادبود زلزله‌زدگان غرب کشور در بلاروس + عکس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به منظور بزرگداشت یاد جان‌باختگان و همدردی با آسیب‌دیدگان و بازماندگان زلزله اخیر در کرمانشاه که منجر به کشته و زخمی‌شدن شماری از هموطنان عزیزمان در این حادثه دلخراش شد، دفتر یادبودی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک، گشایش یافت.

رایزنی فرهنگی كشورمان نیز، ضمن ارسال نامه‌ای به مسئولین و رؤسای سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، خبرگزاری‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز مرتبط با این بخش از آن‌ها برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.

در این راستا، بسیاری از خبرگزاری‌های بلاروس از جمله بلتا، مینسک نووستی و اسپوتنیک پس از دریافت این اطلاعیه، در این باره در سایت‌ها و مطبوعات خود نوشتند و اقدام رایزنی فرهنگی انعکاس گسترده‌ای در این کشور داشت.

ابوالقاسمی، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در بلاروس نیز، ضمن حضور در این جلسه با یولیا میخایلوونا، معاون بخش بین‌الملل وزارت فرهنگ، ناتالیا پتروونا، رئیس دانشگاه زبان‌شناسی دولتی مینسک و یلنا پتروونا، معاون این دانشگاه، زینائیدا میخایلوونا، رئیس موزه ادبی یاکوب کولاس، پاول میخایلوویچ، رئیس گالری دانشگاه فرهنگ و هنر، وادیم ریچاردوویچ، رئیس بخش بین‌الملل دانشگاه فرهنگ و هنر دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک گفت‌وگو كرد/.

دفتر یادبود زلزله‌زدگان غرب کشور در بلاروس + عکس

دفتر یادبود زلزله‌زدگان غرب کشور در بلاروس + عکس
captcha