رقابت 357 نفر در جایزه قرآنی «رأس‌الخیمه»
کد خبر: 3688359
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

رقابت 357 نفر در جایزه قرآنی «رأس‌الخیمه»

گروه بین‌الملل: مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات ملی قرآن امارات جایزه «رأس‌ الخیمه»، با رقابت 357 شرکت‌کننده در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است.

آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اماراتبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری العرب الیوم؛ احمد محمد شحی، مدیرکل مؤسسه علوم قرآن جایزه «رأس‌الخیمه» امارات در خصوص برگزاری مرحله نهایی هجدهمین دوره مسابقات ملی قرآن این کشور گفت: جایزه «رأس‌الخیمه»، یکی از مهم‌ترین رویداد قرآنی در کشور امارات است که با حضور شرکت‌کنندگان بومی و  ملیت‌های مختلف مقیم این کشور و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

احمد ابراهیم سبیعان، دبیرکل جایزه قرآن «رأس‌الخیمه» امارات و رئیس کمیته عالی مسابقات نیز در این باره گفت: کمیته داوران این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان از اساتید برجسته قرائت تشکیل شده و رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در مسجد «شیخ زاید» شهر رأس‌الخیمه و با همکاری دفتر اداره کل اوقاف و امور اسلامی و اوقاف امارات و حمایت «شیخ سعود بن صقر قاسمی»، حاکم رأس‌الخیمه در حال برگزاری است و تا فردا (16 بهمن‌ماه) ادامه دارد.

گفتنی است، مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور 1550 شرکت‌کننده در دو بخش آقایان و بانوان دی‌ماه سال جاری برگزار شد که از این تعداد 357 شرکت‌کننده به مرحله نهایی راه یافتند. رأس‌الخیمه، یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی است که در ساحل خلیج فارس قرار دارد/.

captcha